#1 - - tina:

Fina saker...jag är så glad att lagerhause äntligen ska öppna i Jönköping, jag har saknat den butiken.



trevlig helg å kram!



tina

#2 - - milla:

Åh, vi fick ett Lagerhaus i Linköping i höstas. Lovely, finns lite smått & gott där då & då. kram milla

#3 - - Anna - designnörden:

Ser att Lagerhaus härmar Sagaform med kaffemuggar i take awayformat.

#4 - - CreativeActivity - Sandra:

Men du! Tack för tipsen. Porslinsmuggen har jag kikat på någon annastans förut, och molnkudden var skitsöt ju. Not till mig själv - besök till Lagerhaus i veckan, japp! :)

#5 - - Iris:

Imorgon ska jag till stan.. då får jag nog ha med mig ett moln hem :)



kram /iris

#6 - - Proforma - Irene:

Uppmaningen på burken skulle jag lyda varje dag! :)

Trevlig helg!

#7 - - Catharina:

Hej Jenny! Jag lånade en bild av dig till min blogg, hoppas att det inte gör något! Jag länkade självklart till dig:)



#8 - - annika:

Härliga saker som inte kostar så mycket, det gillar jag:)

Ha en skön söndag/Annika