Pyssel - Stämplat på en tygkasse

För länge, länge sen köpte jag 2 tygkassar, en svart & en vit. Meningen var att jag skulle göra något kul med transferpapper men som många andra projekt blev det liggandes på hög. Igår när barnen somnat passade jag på att pyssla lite varav den ena kassen fick en makeover. Men istället för transfertryck blev det med stämplar & färg. Molnhyllan som jag gjort hittar ni beskrivning på här.


Foton:jenny
Svampstämpeln kommer från panduro.
Tygkassen kommer jag tyvär inte ihåg vart jag köpte.
#1 - - Viktkamp:

sött :D

#2 - - nook Elin:

Å va fin den blev!

#3 - - Camilla:

Vilken skillnad!!

Från en tråkig vanlig tyg-kasse till en snygg o rolig Kasse!!!

#4 - - Mirka:

Vad söt den blev! Vad är det för typ av färg du har använt? Textilfärg?

#5 - - Milla:

Så söt den blev med svamparna. De passar så fint till resten av rummet:)

Kul att du kikat in hos "veliga" mig, skratt.

Läser gärna hos dig också...alltid härligt med all inspiration här. Kram Milla

#6 - - hem:

Så fiint du har gjort:)

En super snygg tygkasse!

Jag gillade massa den runda kudden från indiska med! :)

Ha en fin vecka!

kramar,,, annaleena

#7 - - Sofia:

Visst var det fint! Gillade det svarta, det ramade in fönstret så fint. Blir så pysselsugen när man kikar in här!

#8 - - Anna:

Jag gillar svamptrycket massor och tycker att tygpåsen blev jättefin :-) Tack för dina snälla ord på mitt femhundrade inlägg! Jag är glad att du gillar och vill fortsätta följa min blogg. Detsamma gäller din, den är en av mina favoriter som jag följt länge och kommer att fortsätta med det. Kram Anna

#9 - - Camilla:

Den blev ju superfin med svamparna :)



Ett råd när det gäller Puppy (som du skrev att du vill ha) är att du inte köper den från PID.SE. Jag trodde aldrig hunden skulle komma (trots att det stod leveransbesked med datum). Efter flera mail och "hot" om att gå vidare med saken så kom den till slut.

#10 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Så fint, nu vet jag vad jag ska göra med min vita kasse å uggelstämpeln :-) KRAM

#11 - - Jenny:

Men så sött Jenny! Va fint det blev, och den passar in där bland tidigare svampar :-D

Kram Jenny

#12 - - Agneta:

Hallå där! Vilken fin blomlåda dock! Tygkassen också naturligtvis. :)

#13 - - jenny:

Mirka: Japp också från panduro.