#1 - - milla-andante:

Vad pysselsugen jag blev nu!! Pepparkakshjärtat är ju bara så sött!



Alltid inspirerande att kika in här hos dig!



KRAM

#2 - - flingas mamma:

förövrigt så har jag inte kopierat pga dålig fantasi, utan i brist på pengar..tycker tavlorna jag har är fina och har inte råd att beställa "original" därför har jag gjort dom själv, sen har jag visat dom på bloggen för jag vill bara visa vad man faktiskt kan göra själv utan att lägga ut flera hundra kronor..sen om man vill köpa av mig (vilket ingen gör) är bara en bonus..jag är ingen formgivare och har tänkt att försöka leva på det direkt.. vad jag skapar och har hemma har ingen annan med att göra!?

#3 - - Blogg by Maliin Stoor:

Jag skulle bli glad av var present om jag värdinna!



Verkligen fina saker



Trevlig helg



Maliin