Oskars rum.

En liten del av Oskars rum. Fler bilder från hans gamla rum hittar ni under kategorin barnrum nr 2.
Eameskopian som jag fick till ett bra pris på tradera har fått komma upp på väggen.
Fina & smarta legoförvaringslådor som jag köpt via Amazon.uk
foto:jenny
#1 - - Dessi:

Läckert! Gillar verkligen Eames-hängaren, även om det är en kopia ;)

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Riktigt lik orginalet!



Gud vad kidzen har blivit stora. Vad tar tiden vägen?



Puss!

#3 - - Carola:

Varifrån kommer den vita förvaringsmöbeln med svarta korgar? Nåt sånt skulle verkligen dottern behöva för sina leksaker.

#4 - - erika:

så fint ha har:)

är själv sugen på legobitarna!!



**erika

#5 - - Alexandra:

Så snyggt!

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Så fint du har gjort det i barnrummet!

#7 - - pysseliten:

så fin och så stora dom små har blivit kan tänka mig att du har fullt upp med dom :)

#8 - - Elin:

Jättefina hängare, de har så härliga färger och går ju i princip att matcha med allt! Kul att se en bild på barnen också :) kram

#9 - - Jenny:

Tihi vilkà små sötnosar!

Du har jättesöra detaljer i deras rum.

God fortsättning!

Kram Jenny

#10 - - syrran mia:

åh vad fint det blev i hans rum! Du har så fint! får komma och hälsa på snart...kram

#11 - - jenny:

carola: Den heter expedit och kommer från ikea. Även korgarna kommer därifrån.

#12 - - A Merry Mishap:

I love the lego storage boxes and wish they'd ship to US!

#13 - - Anette {foreldremanualen}:

Wow - utrolig stilig rom! :-)

#14 - - Silje:

Kjempestilig!!

#15 - - Nathalie:

Yes! Vad glad jag blir att jag hittade din blogg! Sonen min ska nämligen snart få eget rum och nu har jag blivit otroligt inspirerad! Tack! :D