#1 - - Mrs. b:

Härliga tavelväggar! Nu tycker jag de syns överallt. Fint!

#2 - - Erica:

Det är så snyggt med tavelväggar! Lite får många tavlor i bilder med trappan kanske? ;-)

#3 - - Milla:

Hahaha, sitter precis och drar ut bilder för att göra något liknande i vardagsrummet men i mindre skala. Kul med ännu mer variations sätt.Kram

#4 - - Hanna:

NU HAR JAG EN ROMANTISK TÄVLING HOS MIG!

LYCKA TILL!



KRAM

#5 - - Sooz Photography:

Jag tycker det är en hårfin linje mellan vad som är snyggt och vad som är overkill med tavelväggar. Men jag gillar alla bilder utom nr 5, 7 och 9.

#6 - - Sofia:

Mycket fint! Jag är lite småavis på de här som verkligen får till det med tavlorna. Det gör så himla mycket hur man placerar dem.

#7 - - Dessi:

Åh vilka härliga bilder! älskar den bilden vid trappan... Kram!

#8 - - Laura:

Ååå fotokollage är verkligen en favorit! En fantastisk personlig touch i hemmet! Tack för inpsirationen! =)

#9 - - Ylva:

vilka fina bilder du hittat. Tack för fin inspiration!