#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Den där lådhurtsen var ju riktigt snygg. Den ska jag kolla närmare på.

#2 - - Anna:

Härliga vårnyheter! Tygerna gillar jag massor :-) Hoppas ni har en skön tisdag! KRAM Anna

#3 - - Liw:

tygerna är ju riktigt coola =)

#4 - - House of Jammi - blogg och webshop:

De är duktiga som vanligt! Jag gillade speciellt filten och lådhurtsen.



Missa inte TÄVLINGEN på min blogg.

#5 - - Anna- frk O:

Den där svarta lådhurtsen väcker helt klart habegär. Så svart, så snygg! Så bra att ha till alla papper som ligger och skräpar överallt :)

#6 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Så mycket snyggt! Alltid kul med IKEAs nyheter :-) Sopsetet ska jag absolut köpa, då kan jag äntligen byta ut mitt skruttiga och fula :-)

#7 - - Laura:

Jaaa! Mera tyg! IKEA har blivit så grymt duktiga på tyg! Marimekko kan snart slänga sig i väggen.... inte än.. =)

#8 - - Anna:

fina saker..man kan alltid lita på det blågula varuhuset :) (och det säger jag INTE för att jag jobbar där(dock inte på varuhuset)) :-)

jag måste köpa mig en sån där sopborste, sist jag var där hade dom inte fått in dom ännu...

#9 - - foreclosure:

nice objects for home interior