#1 - - camilla:

Åh vad molnet påminner om en mobil jag gjorde till min brorsdotter :) Kolla in länken och se likheten!



http://mysstund.blogg.se/2009/august/mobil-till-barnrumet.html



Ha en bra dag :)

#2 - - Sofia:

Tack för tipset! Ska kika på en gång! :)

#3 - - Dessi:

Men så fina och annorlunda saker! Kram!

#4 - - Sofia:

Jag gillade faktiskt robottavlan! Skulle bryta av snyggt mot allt annat (om man som jag inte har något barn eller barnrum för där skulle den ju också passa!)

#5 - - Liza:

Läcker molnmobil, den gillar jag. Mina små barnbarn skulle säkerligen vilja ha robottavlan!

KRAAAAAAM!

Liza

#6 - - SAKER MAN SER:

ååå vad jag älskar alla din tips och ideer!!! Kramar

#7 - - Anonym:

#8 - - eLi:

VILL DU VINNA 100.000KR? TÄVLA NU, MISSA INTE CHANSEN! :D

#9 - - Lissen:

Fågelholk med lampa tycker jag var en kul detalj.

Trevlig helg. Lissen