#1 - - NOOK Elin:

Men å så söta! Jag skulle vilja sy katten och ugglorna. Fast det får bli när jag har en symaskin =)

#2 - - Emma:

Vilka roliga kuddar! Det där huset ser ju inte så svårt ut att sy... Undrar om man kanske skulle ta o prova?

#3 - - Matilda:

Åhh så fina!!!

#4 - - Jenny:

Huset var ju hur ballt som helst! Även fåglarna var jättesöta. Någon du själv ska prova? Kram Jenny

#5 - - Laura:

ÅÅåå så fint! Undrar om huset går att skala upp till en mjuk koja? =)

Önskar man har tid! Ska du sy någon?

#6 - - jenny:

Jenny & laura: Huset är jag riktigt sugen på att göra.

#7 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vilka fina o roliga saker! Tyvärr e jag sådär på o sy :-) Men om du trillar över en beskrivning på hur man syr ett överdrag till en säng som man ska ha som soffa/dagbädd så får du hemskt gärna tipsa mig om det! Jag trodde att jag kunde beställa från Bemz men de hade bara till 90 sängar och de som vi ska använda e bara 80 breda :-(