#1 - - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.:

oki Ja ha gott du med =)

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Såå söta! Och till ett schysst pris dessutom...



Kraaaaaaaaaaaaam!

#3 - - Milla:

Såg dem i Family living...söta..måste krympa mina skolbarn till bebisar igen , bara.Hmm tål att funderas på. Men urgulliga illustrationer.Kram Milla

#4 - - Fanny:

Åh, vilka söta tavlor!

Du, jag följer din blogg intensivt och tycker den är så himla trevlig. Undrar i alla fall över den där nedräkningen inför att du skulle få tvillingarna, var hittar man den? Väntar själv barn i maj och skulle så gärna vilja lägga på en liknande på bloggen, dock har jag blogspot, det är kanske skillnad?

Tack på förhand! /Fanny

#5 - - Malin Inspiration & design:

Jenny; Tack!! Men du är ju med så påhittig och duktig. : )

Jag tänkte precis samma när jag såg den där fräcka hyllan. : )

Men jag har ju mina kubisar, annars kunde man ju slagit till.

Ja det var dumt med stakarna men kanske man kan ha tur att hitta

Nästa gång. Tråkigt nog har långt till Lagerhaus. : (



Kram & trevlig kväll!



Fina bilder, de har så mycket fint hos Likasom. :)

#6 - - fia:

å det va härliga tavlor . ska kolla lite närmare på dom ja .