#1 - - Milla:

Satt och tittade på deras hemsida för an stund sedan....gillar deras kuddar.Skulle passa i sonens rum. Nu finns de i grannstaden så ett besök får väl inplaneras snart....Kram Milla

#2 - - Proforma - Irene:

Föll direkt för EXIT men den var för stor där jag tänkte ha den! :(

Kram Irene

#3 - - Dessi:

Älskar båda hängarna! Har den svarta, och ska nog investera i den vita till sovrummet där mina kläder har en tendens till att hamna på golvet... Kram Dessi

#4 - - Anna:

Vilka snygga godbitar du visar! :-) En vit klädhängare till sovrummet blev jag lite sugen på. Ha en fin måndag! Kram Anna

#5 - - Inspirera Mera:

Vilka tjusiga saker du har valt ut.

Kram Sandra

#6 - - luckeboi:

Halloj! Planer för i helgen? :)

#7 - - Sneki:

snygg fåtölj!!

#8 - - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.:

Favorit film?

#9 - - cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

tjusigt ju :D