Ikea

I Lördags åkte jag & syrran till Ikea. Riktigt trevligt hade vi & en hel del fick följa med oss hem.
Nytt, snyggt, billigt tyg köper jag nästan jämt när jag är där. Den här gången fick det bli det färgstarka tyget Malena. Huserar nu som ett kuddfodral i soffan. Tillämpade som vanligt örngottsprincipen.


Fågelbrickan fanns äntligen där.

Klocka "bondis"

Ny taklampa till barnrummet.

Bilder: Privata

#1 - - Camilla:

Riktigt snyggt tyg.. Gillade det skarpt... kanske dax för mig o ta mig en sväng till ikea snart.. :-D

#2 - - Ensamma mamman:

O va mycket fint du har shoppat! Va roligt. Kram

#3 - - Sara:

Vad mycket snyggt du har shoppat, måste nog ta en tur till ikea snart.

#4 - - Iris:

Det där tyget var verkligen jättefint!



kram /iris

#5 - - Jenny:

Ikea är underbart när man vill få nytt till hemmet till rimlig peng :-) Det där tyget bor hos oss i form av en picknickfilt jag sydde förra året. Man blir glad av det! Kram Jenny

#6 - - Laura:

Ååå vad jag delar ditt tygintresse! Fast du är mycket mer drivkraftig än vad jag är för mina tyginköp hamnar i en hög i väntan på att bli sydda! =)

Älskar de där svamparna förresten! Och fin bricka!

ååå.. gillar ju allt!!! =)

Kram kram för bra smak!

#7 - - Lotta:

Skoj med Ikea, ska själv dit nästa lördag, helt SOLO! Underbart, dessutom skoj att få köpa nya saker till radhuset. Lampan som du köpte står på listan.

Fina saker du köpt förresten.

Hoppas allt är bra! Kram

#8 - - Anna:

Brickan är riktigt läcker tycker jag. Min man och jag var på IKEA idag oxå meeeen han uppskattade inte alls brickan utan sa nått typ som..över min döda kropp får den stå framme i vårt kök :)

#9 - - InneoUte-Malin:

Tjusigt fyndat och sytt. Det där tyget är riktigt fint tycker jag. Resten också. :-)

#10 - - Mrs. b:

Vilken fin färgglad kudde!

Så fint du gjort i ordning i barnrummet!

Jag har ju så dåligt samvete för lillasysters rum här hemma som är alldeles vitt... Men snart ska vi nog ta tag i tapetsering av en fondvägg i alla fall.

#11 - - Anna:

Vad mycket snyggt du fått med dig hem! :-) Jag tycker ni fått till världens mysigaste barnrum. Själv känner jag mig inte helt nöjd med mina sessors rum än och då har vi ändå bott i huset i ett och ett halvt år... Kram Anna

#12 - - Erica:

det tyget var såååååå snyggt!!!!!

#13 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Jättefina saker du shoppat!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#14 - - HOME STYLING:

Så himla mycket nya fina grejer! Kul att göra lite fynd ibland :-) brickan är grym!



Kraaaam sofie

#15 - - Dahlarna:

Åh så många fina saker du har handlat! Vill också till Ikea... Eller det vill jag ju alltid ;-)!

Hoppas att du har en bra dag! KRAMAR!

#16 - - Inspirera Mera:

Jag måste ta tag i att sy egna kuddar någon dag, man blir alltid lika inspirerad av att kika in i din blogg! Kram Sandra

#17 - - fru Sätterlund:

Härlig färg/mönsterklick med nya kudden. Det är så kul med nya kuddar och så enkelt att sy med din metod! Brickan var riktigt läcker :)

Kram Therese

#18 - - Therése:

Dax för mig att åka en sväng till Ikea ser jag ;-)

Fågelbrickan fastnade jag speciellt mycket för...kanonfin!!

Den blå barnlampan med vita moln på har jag också (till lilleman), fast bordslampan!

Kram på dig!

#19 - - Alexandra:

Härligt tyg!

#20 - - Rebecka:

Mycket fina saker du handlat, billigt och bra att köpa tyger på Ikea också, då kan man ha råd att variera lite då och då...

Kram Rebecka

#21 - - erika:

vill oxå ha brickan-helt underbar!!



**erika

#22 - - Sandra:

Fågelbrickan var väldigt söt =)