Jordglob

Håller på att göra om i datarummet och är ute & surfar efter inspiration och snygga kontorsdetaljer. Hamnade hos deskstore & deras mellandagsrea där dessa jordglober går att få till ett bra pris.


Bilder: Deskstore

#1 - - Anna:

det är snyggt med jordglobar :) själv tycker jag dock det är finare med en gammal klassisk i färg. Jag hittade en på loppis för några år sen med lampa och den gillar jag jättemycket!

#2 - - Milla:

Den lilla svarta minisen var gör-snygg. Själv hittade jag en gammal klassisk med belysning på loppisen....fast den är väl inte så "up to date" vad gäller länder etc...

Blir kul coh se hur ert datarum ska bli sen.Kram Milla

#3 - - Annas inspiration:

Gillar jordglobar!



hoppas allt är bra & GOd fortsättning

kramar Anna

#4 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

gillar den lilla svarta. sååå läcker!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

De har jättemycket snyggt o praktiskt där till kontoret! ´Jag ska beställa en till cable box därifrån som vi ska ha till sladdosorna i, precis som vi har i vardagsrummet. Den e både paktisk o snygg :-)



God fortsättning på det nya året!

#6 - - Proforma - Irene:

Dom är jättefina! Har allt kollat in den svarta flera gånger!

Kram Irene

#7 - - gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!:

ÅH jag vill oxå ha en jordglob!

#8 - - ¨Liw:

haha, du har helt rätt, jag borde inte bett om ursäkt ;-) Kanske får ta och dementera den i ett inlägg under dagen.



Kul med lite mot hugg dock, tycker det har varit lite sovande i hela föräldrarbloggs sfären, är alltid kul att röra om i grytan!



Trevlig tisdag!

#9 - - Lisa:

Håller med den första Anna, det är finare med en gammal klassisk jordglob i färg och som lyser fint (mysigaste ljuset näst efter stearinljus). Är själv stolt ägare till en sådan :)

#10 - - Lillsnörpa - Tävling på bloggen!:

Snygga glober! Den översta är snyggast.

Tänk att kunna ha hela världen på sitt skrivbord, rätt häftigt :)

/Lillsnörpa

#11 - - HUSnrNIO:

Dottern skulle älska att ha en egen jordglob...