#1 - - Proforma - Irene:

Oj, vad många roliga! Fastnar för den första och den sista!

Kram Irene

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Haha... det var några annorlunda kalendrar. diggade tapeten!



Kraaaaaaaaaaaam!

#3 - - Therése:

Verkligen roliga och annorlunda kalendrar!

Vad stora dina söta barn har blivit nu...har haft ett litet blogg-uppehåll, så jag har inte läst på ett tag!

Ha det så gott...kram!!

#4 - - Jenny:

Oj, ja här hade du verkligen hittat roliga udda varianter på kalendrar!! Va roligt :-) Trevlig kväll! Kram Jenny

#5 - - Emma:

Ojojoj vila roliga kalendrar, dom skulle verkligen dra ögonen till sej:)Ha det bra, kram emma

#6 - - Änglahår:

Tapeten var verkligen häftig! Verkligen roliga varianter.



Ha det bra!

/Änglahår

#7 - - Inspirera Mera:

Vad roligt med lite nya varianter.

Kram Sandra

#8 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Verkligen annorlunda! Det påminner mig om att jag måste köpa mig en ny kalender för i år!

#9 - - Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen:

Vilka härliga Kalendrar! Tänk vad mycket uppfinningsrika människor det finns! /Lillsnörpa