#1 - - NOOK Elin:

Åh vilka godingar!

#2 - - Mother, Married & Twenty:

Så fina! Finanamn de har med :)

#3 - - Anna:

så härliga bilder :) ni är lyckligt lottade du och din sambo/man :)

#4 - - Bodil:

Åhh, så söta de är. Ena riktiga puddingar.

#5 - - Anonym:

Vilka underbara små skatter!! Njut av tillvaron tillsammans:)

#6 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Sötisar! Man ser verkligen busunge Oskar kommer att bli. fniss lyser så i hans ögon! Underbart!



Kraaaaaaaaaaaaam!

#7 - - Ensamma mamman:

Men vilka underbara chartroll du har!

#8 - - Milla:

Vilka härliga leenden..de ser helnöjda ut.

Kram Milla

#9 - - Anna:

Oj vad de växer! Lika söta som alltid :-) Kram Anna

#10 - - InneoUte-Malin:

Åh, vilka sötnosar. Ljuvliga. :-)

#11 - - Jenny:

Hihi åh era sötnosar är ju för goa! Längtar efter vår lille bebbe men får allt vänta ett tag till. Till dess gosar jag med dottern som ju är lite större men go ändå ;-) Kram Jenny

#12 - - Mrs. b:

Så söta dom är!

#13 - - Therese:

Ohh va fina de är!! Supersöta!



Kramis

#14 - - Sara:

Gud vilka fin sötnosar du har! :)

#15 - - Mochride - mitt hjärtas röst:

Så söta de är! :)

#16 - - Emelie:

Va kul att du har hängt med hos mig innan jag fick mina twins, lustigt att du med fick tvillingar. Visst är det häftigt att vara tvillingmmama?

Jag tycker supermycket om din blogg, du är så pysslig och duktig och har ursöta barn!

Kram

#17 - - Camilla(s nya hem):

Vilka gosiga bilder! :) Jag tycker att såna barnkläder borde göras till vuxna med, och så kan alla bära dem så att man inte behöver känna sig dum. Det ser ju såååå skönt ut! :)

#18 - - Alexandra:

vad underbart söta dem är=)

#19 - - caroline:

Åh så söta de är:) Måste vara roligt att ha en kille och en tjej :)

#20 - - Sara -Tvillingmamma:

oooh vilka goingar=) så himla söta!

#21 - - Malin S:

Gullungarna! =) Vill du kanske göra ett blogginlägg där du beskriver en dag med twinsen. T.ex vad som är "jobbigare" och lättare med två än en. Du har ju i och för sig inte haft "bara" en men kanske ändå kan tänka dig in i det. Skulle vara kul att läsa om en twinsmammas vardag =)

#22 - - Linda:

Åhh, vilka sötnosar!! DU är lyckligt lottad med så fina barn.. Man får lite längtan av smått igen!! Hihi!