Matplatser

Jag tycker det är snyggt att blanda olika köksstolar i samma färg. Snyggt är det också att ha likadana men i olika färger eller endast 1 som är i en annan färg. Nya köksstolar står på önskelistan & jag skulle absolut kunna tänka mig att ha lite blandat,blandat:-)
Therese har fixat det ruskigt snyggt runt hennes matbord med olika stolar i svart & vitt. Väl värd en titt.








Bilder:Living etc

#1 - - Hildur - fixa&dona:

Mmmm... håller med dig! Det är superfint att mixa stolsmodeller. Själv har jag sedan jag började mitt nya jobb fått en ny typ av favoritmöbel, och det är just... stolar. Så för att ha möjligheten att njuta av så många vackra stolar som möjligt blir det nog till att endast ha en av varje. Men i samma färg för att ändå skapa en enhetlig känsla.

Trevlig vecka!

#2 - - Sofia:

Vilka fina matplatsbilder du visar!

Det är riktigt fint att blanda olika stolar.

#3 - - Milla:

Gillar idén...våra är dock i samma färgskala för lugnets skull..."barn som slåss om vilken färg". Nä mina barn är för stora för sån´t kiv...fast? Kram Milla

#4 - - fanny:

håller med dig, ser riktigt snygg ut! är oxå i tankarna om att skaffa nya stolar och bord

#5 - - Jenny:

Även hos oss står upphottad matplats på önskelistan. Ska jaga fatt i en målare och eventuellt blåsa nytt liv i våra stolar :-) Hoppas ni och bebbarna mår bra! Kram Jenny

#6 - - fru Sätterlund:

Vad gullig du är :) Jag undrade just var alla nya besökare kom ifrån ;)



Vad mycket snygga inspirationsbilder du har hittat!



Hoppas allt är bra med dej och barnen :)

Kram Therese