#1 - - erika:

Aha!!, lagerhouse-där finns det mkt snyggt!!

ska försöka ta en sväng till stockholm för lite shopping nu innan bebbe nr 2 kommer:)

hoppas de har kalendern kvar:)

maila mejj gärna om dina wordposters:))



kram erika

#2 - - AKP:

Jag är en av finalisterna i Mickes fototävling!

Snälla! Rösta på mitt bidrag!



Min bild är nummer 3



http://mickesegna.blogg.se/2010/january/finalisterna.html



Tack på förhand =)

#3 - - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.:

Vilken är din favorit film?

#4 - - Milla:

Det finns mkt roliga pysseltips runt om på alla bloggar nu. Gissar att våren får oss att bli piggare...fast det är vinter ännu? Kramar Milla

#5 - - Inspirera Mera:

Åh den var fin, där ska jag kika in. Tack för tipset!

Kram Sandra

#6 - - Rebecka:

Väldigt fin!

Kram Rebecka