#1 - - Marina:

Åh, jag älskar Smeg!!! Ja tack, är nog allt som behöver sägas...=)

#2 - - Lilla jag:

Ja, ett kylskåp från smeg står väldigt högt på jag-vill-ha-listan :)

#3 - - Milla:

Åh, vill ha allihop. Kram Milla

#4 - - Jenny:

Jag tycker de är jättefina, men så himla små - speciellt de delade kyl/frys. Men bodde man i en liten lägenhet skulle jag gärna äga ett :-) Fast... priset kanske skulle styra mig på andra tankar! Kram Jenny

#5 - - erika:

såå fina, vet inte vilket jag skulle välja om jag vann ett;)

tror det orangea, eller fega å ta det svarta, eller ett vitt, eller ett grått...;)

ja tack till allihopa!!!



kram erika

#6 - - Proforma - Irene:

Charmigt i rätt miljö!

Kram Irene

#7 - - InneoUte-Malin:

De ger verkligen SÅ mycket mer känsla än ett vanligt kylskåp. Någonstans, någon dag. :-)

#8 - - Therese:

Superhärliga kylskåp...lite kitchigt!! Mysiga bilder!!



Kramis

#9 - - Sis Liisa:

Ahhh dom är coola, finns här på malta. Dock har jag bara sätt svarta.



Hoppas allt är bra med er alla där hemma :)

Bamse kram!



#10 - - Annelie:

Jaa, den dagen vi skaffar oss en sommarstuga då har Smeg en given plats i köket men, tlls dess får det nog förbi en dröm!

#11 - - Alexandra:

Riktigt snygga!!Å god mat ska man ha i.Det är bara att drömma vidare...