Syskonbild

Igår var det dags för Ester & Oskar att ta spruta. Tror det gjorde ondare i mammahjärtat än för dom. Tur att det går över fort & att lite kramar & en napp gör susen:-)
Idag är det lite grinigt och man märker att de har ont i benen men jag hoppas att det går över fort.

Försökte få till ett bra kort på dom tillsammans & det brukar ju gå sådär.

Bild:Privat

#1 - - Milla:

Så stora de blivit. Urgulliga.

Näe, de där sprutorna brukar inte vara så kul men du har nog rätt i det att det skär mest i en själv.Kram milla

#2 - - Maria:

Åh, stackars småttingarna...tur det går över. Söta är de som alltid:)

#3 - - Malin Inspiration & design:

Åhh, dem är så GULLIGA!! Jag är bra avens på er som får gosa med småpluttar. :)

Kram



Förstår känslan med sprutan, usch. ,..

#4 - - HUSnrNIO:

Så söta så:)

#5 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Sikka godingar! Så underbart söta de är...



Kraaaaaaaaaaaaaaam!



#6 - - Jenny:

Men de är väl för goa!! Trist med sprutor och du din stackare måste ju få dubbelt så ont i mammahjärtat som ska se två få de dumma sprutorna! Hoppas de mår bra snart igen. Kram Jenny

#7 - - Mamma iza:

Hej tjeje! Vad dina små har blivit "stor". Tiden går så fort. Hade ju tänkt komma och hälasa på men inte ha de blivit av inte. Ja du får komma in och kolla in min nya arbetsplatts och komma med förslag! =) Känner mig lite vilsen! Haha. Kram!

#8 - - Proforma - Irene:

Sådana små sötnosar! Oj, vad fort de växer... så stora att de sitter nu. Förstår att det gör ont i mammahjärtat när de får spruta.

Kram Irene

#9 - - caroline:

åh så söta de är :)

#10 - - Sara:

Vilka söta gullungar du har! Underbart söta! :)

#11 - - Annelie:

Hur söta små bebisar som helst! Tack för en inspirerande blogg!



#12 - - Knaada:

Usch, visst är det trist att behöva sticka sina småttingar!



Jag funderar på om den dagen ska bli idag, gruvar mig...

#13 - - Barnens Hjältar:

Så bedårande :-)