Tavla av tyg

Att göra tygtavlor med hjälp av t.ex en spännram & tyg är en jätteenkel grej att göra om man vill förändra hemma med enkla medel.
Efter att jag sytt mina senaste kuddfodral blev det över lite tyg. Långt ifrån så mycket att jag kunde göra en tygtavla men tillräckligt mycket för att göra såhär:

Bild:Privat
 

#1 - - Milla:

:) Milla

#2 - - InneoUte-Malin:

Snyggt - och så enkelt. Gillar verkligen det där lapptäcksmönstret.

#3 - - Anna:

Jättefina tygtavlor! Jag borde också bli bättre på att utnyttja alla smarta knep som finns ;-) Kram Anna

#4 - - Lissen:

Tycker också att det blir fint!

Så enkelt att förnya i hemmet, det gillas.

Ha det gott//Lissen

#5 - - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt':

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag.

#6 - - Linnéa:

coola tavlor. :D

#7 - - Sofia:

Enkelt, roligt och snyggt pyssel. Sånt gillar vi! :)

#8 - - Therése:

Den här sortens tygtavlor är minst lika snygga som dom "vanliga" tygtavlorna!

Snyggt med den svarta ramen runt!

Ha en skön kväll...Kram!

#9 - - Lina:

Var får du alla dina idéer ifrån? Supersöta!



Kram

Karolina

#10 - - Dessi:

Så snyggt! Kanon! Att jag inte tänkt på det... Gillar verkligen mönstret! Kram!

#11 - - Camilla:

Jätte snygga...

Kram Camilla

#12 - - Elvor:

Så snyggt! Var har du köpt ramarna?

Kram

#13 - - Therese:

Va piffig du är!!!

#14 - - Erika:

Hej! Har en liten fundering, hade tänkt försöka mig på att sy ett kuddfodral enligt din örngottsprincip och undrar på ett ungefär hur mycket tyg det går åt till en kudde på 50*50. Tack för en trevlig blogg!!

/Erika

#15 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Kanonsnyggt! Jag har oxå gjort tavlor av stuvbitar som blivit över. I mina huserar Mairo Blomma för tillfället!



KRaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#16 - - jenny:

Eivor: Dom är köpt på ikea.