Lagerhaus.

Lagerhaus är nog favoritaffären nr1. Hittar alltid något som jag vill ha när jag kikar in till dem. Tog en sväng till deras hemsida och kunde bara konstatera att de gjort det igen. Den ena saken snyggare än den andra.
Något som jag verkligen ser framemot är när deras tyger kommer ut till försäljning.

Klocka 99:-
Burkar 49:- 69:-
Tyg 3 m 199:-
Bokstäver 99:- st
Burkar 39:- 59:-

#1 - - Anna:

Gah, vad mycket snyggt! Lagerhaus är verkligen också en av mina favoritaffärer. Jag har sagt det förut, men den affären är den jag saknar mest sedan flytten från Umeå. Ha det bra i sommarhettan! Kram Anna

#2 - - Pysseliten:

Åhh ett rosa & snyggt . Det är en av mina favvoaffärer med man hittar alltid något skoj att handla :)

#3 - - Linda:

Fin fina grejer!

#4 - - Designtjejen:

Visst har dom fina saker!!!

Kramar

#5 - - Eva:

Tyget finns redan till försäljning :)