#1 - - Liw (gamla hilleshög):

Kudden var verkligen karaktär! Jättefint! Du får gärna titta in på min nya blogg, jag hade hilleshog.blogg.se innan...



kram

#2 - - gella:

Åh, jag vill också gå på rea! Men måste plugga först så jag kan gå utan dåligt samvete... ;) Fin kudde! Och jag blir alltid så glad av dina inlägg! :D Tack för all inspiration!

#3 - - Anna:

umm det var en riktigt snyg kudde. Skulle passa fint i mitt vardagsrum när det blir renoverat :)

#4 - - Blogg by Maliin Stoor:

Den är så härlig!!



Må gott i sommaren



Maliin

#5 - - pysseliten:

kuddar kan ju även va runda . Undra om jag skulle ge mig på en rund :) Det var fin härliga fäger . Så även rummet med det fina tyget ,tänk vad tyg kan pigga upp .

#6 - - AnnikaS:

Underbar kudde! Extra kul när man hittar något man verkligen vill ha på REA.

kram Annika

#7 - - jessika:

Jättehärlig kudde!!

Skulle vara kul om du skrev lite priser på dina saker som du fyndat så man vet om det är någon idé att sticka in till stan och ta en titt.

Likaså på vissa prylar som är med, som du tipsar om från nätet. Jag gillar priser;)

#8 - - Hildur - fixaodona:

Två sådana kuddar huserar på vår uteplats sedan förra året. Dom är toppenfina och bryter av fint mot allt kantigt! Roligt att något man varit sugen på länge finns med på rean!

#9 - - annelie:

Den är så snygg. har tagit på den jag med, men det blev inget köp för mig...