#1 - - Lotta:

Ja, det är fantastiskt med sprayfärg:)))

Jag har dessutom förmånen att jobba i en färgbutik, där vi har möjlighet att blanda specialkulörer. ¨å deet är bara att välja och vraka den nyans man vill ha:))

P.S Tack för att jag fick "låna" dina bilder. jag har länkat till dig på min blogg idag. Är supernöjd med "somma-postern" jag köpte. Nu ska jag bara fixa en passande ram.

#2 - - Lotta:

Ja, det är fantastiskt med sprayfärg:)))

Jag har dessutom förmånen att jobba i en färgbutik, där vi har möjlighet att blanda specialkulörer. ¨å deet är bara att välja och vraka den nyans man vill ha:))

P.S Tack för att jag fick "låna" dina bilder. jag har länkat till dig på min blogg idag. Är supernöjd med "somma-postern" jag köpte. Nu ska jag bara fixa en passande ram.

#3 - - Proforma - Irene:

Perfekt med sprayburkar, resultatet brukar bli bra! Jag har ett gäng flaskor som jag ska spraya framöver!

Kram

#4 - - Sofia:

Lite färg kan göra otroligt stor skillnad! Och i vitt kan det ju bara inte bli fel! :)

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Man kan göra sjukt mycket bra med sprayfärg! Jag gillade speciellt vaserna! Mycket bra idé kan nog tänkas kopieras här hemma :)



Hoppas du får en trevlig o solig Midsommar!

Kram!

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Det blev verkligen mycket bättre med sprayfärgen!

#7 - - nook Elin:

Riktigt fiffig förvandlig av en gammal konservburk, det ska jag nog prova någon gång =)



Hoppas du hade en underbar midsommar!

Kram