#1 - - HUSnrNIO:

Tack=) Så fina de är och vilka mysiga glimtar i ögonen:D Redan över ett år! Otroligt vad tiden rusar fram... Ha en trevlig söndag.

#2 - - em:

Himmel vilka söta små godingar!

#3 - - Sara:

Så himla söta de är!

#4 - - Pysseliten:

super söta ta vara på tiden med dom små det går så fort så - Kommer ihåg när jag jag såg din nerräking

för födelse . Tiden har gått så fort så -

#5 - - Jenny:

Men åh, de är ju såååå himla fina :-) Och över året!! Herre min.. Tyckte just man följde din graviditet ju. Galet vad fort det går.



Svar: nej det var inte så svårt. Jag sydde ihop tygerna i långsidorna och vek dem på mitten och sen sydde jag ihop sidorna och sist på med handtag i form av tygband som jag sydde in i överkant. Hoppas du visar din om du syr en!

Kram Jenny

#6 - - Maria:

Åh, vila godingar!!! Men det är ju inte klokt vad tiden går. Jag hittade in på din blogg i slutet på din graviditet, alltså drygt ett år sedan...

#7 - - sevendaysaweek♥:

såååå söta! och ja, visst går tiden fort?!

#8 - - Mamma:

Mormors Älsklingar,oj så fina bilder

#9 - - http://tinaminastina.blogg.se:

Så söta!!!!



Ha en fin söndag!

kram

#10 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka söta små raringar!

#11 - - Liisa:

Men shit alltså vad stor dom har blivit! Söt ungarna!



Jo vi kommer hem till Jul. Blir nog2 veckor hemma :D Längtar så sjukt mycket!

#12 - - Proforma - Irene:

Små sötnosar! Så fort tiden går, mitt barnbarn blir ett år om några veckor! :)

Kram

#13 - - gella:

Åh, vilka finingar!!! Tack för att du delar med dig! :)

#14 - - Therese:

Men så fina!! Ja tänk att det gått så lång tid, jag kom ihåg när du precis berättade om att du väntade dem här på bloggen!! Så fina!!!



Kram

#15 - - isa:

sötnosar!!!!!!!! Änterligen gumman får vi se dom :)

#16 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Ja gisses vad tiden går fort! Dottern e jättelik min mans systerdotter när hon va lika liten :)



Det låter spännande med flyttprojektet! Vi bode ju oxå på landet förut i ett litet hus, vi hade ju inte tänkt bo där för evigt o det va ett bra första hus, men min man tröttnade på lantlivet efter ett tag. Sen lyckades vi faktiskt hitta vårt nuvarande hus ganska snabbt o nu trivs vi båda suveränt!

Lycka till med planerna!

#17 - - Elin:

Vad roligt att se bilder på dina fina småttingar, så otroligt söta de är! Tack för din snälla kommentar på min blogg också, kram Elin

#18 - - Anna:

Hallå där gobitarna! :-) Vad roligt att vi får se era sötingar. Jag såg dem på vk.se när de fyllde ett år och förstod att det måste vara just dem. Tiden går verkligen fort när man blir förälder... Må så gott! Kram Anna

#19 - - jk:

åååh. så söta! vill bara mysa med dem ju. hur gulliga som helst!

#20 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Gud vilka godingar! Sötisarna!



Puss!

#21 - - Lillan:

oj vad stora dom blivit :) Man ser mamma och pappas drag i dem :)



kramen

#22 - - Bodil:

Men jag tror jag dööör. Såååå söta och de där små risgrynen i munnen är ju bara bedårande (så länge de inte bits). Är det full fart där hemma eller? Kramar från Thailand.