#1 - - Lina:

Jättefina kuddar! Vart har du hittat "plattan" tyget? Har velat ha en sån kudde hur länge som helst.

#2 - - LissenTo:

Roligt att variera med kuddar, enkelt sätt att förändra. Det ser fint ut, hos dej!



Ha det gott. //Lissen

#3 - - Petra:

Vad många fina kuddar! Och jag gillar verkligen fruktskålen som står på bordet också!! :-)

#4 - - Pysseliten:

ja verkligen fina .Känn dig som hemma var frän :)

Man kan ju sy så många varianter den på din header är med en av mina favvosar.

#5 - - Anna:

Snygga kuddar allihop! Jag antar att vi är många som gått tillbaka till ditt pedagogiska inlägg för att kolla in örngottsprincipen igen. Däremot är jag en sådan som inte tagit mig till symaskinen... än ;-) Kram Anna

#6 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Du har superfina kuddar! Din beskrivning på hur man enkelt syr en kudde har använts flitigt här hemma o jag har även bloggat om den på min blogg ett flertal gånger, så jag har kanske bidragit till att inlägget fortfarande läses ;)

Jag såg att Karin på Äntligen Hemma sydde liknande kuddar förra veckan. Tror även att Ernst gjorde det i somras.

Förr fasade jag för att sy egna kuddfodral men inte nu längre :)



Tack för det!

#7 - - Purple Area:

Mycket kuddar idag, dina var urfina!!

#8 - - gella:

Ja jag hör till en av dem som testat ditt kuddsytips och är såld på det lättsydda tipset! Tack! :D