#1 - - nook Elin:

Fint! Jag har sneglat lite på den där gummikorgen, att ha som vedkorg, men jag är så velig. Det ser ut som att vi har likadan soffa (och filt), har inte tänkt på det förut, men den passar ju bra ihop med gummikorgen iaf :)

#2 - - Anna:

Filtar kan man aldrig få för mycket av :)

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Snyggt sätt att förvara filtarna på!

#4 - - Anna:

Visst är det gosigt att få mysa ner sig i soffan med en filt?! Våra filtar hinner inte ligga länge i korgen nu för tiden ;-) Kram Anna

#5 - - Emma:

Mycket filtar och värmeljus kan man inte få för mycket av, behövs nu i höstrusket:) Ha det bra, kram emma

#6 - - isa:

Underbart och nära tillhands. Vart har du hitatt din mönstrade pläd som jag kunde glimta i korgen. kram

#7 - - Proforma - Irene:

Precis som jag också har! Nära till hands för jag fryser alltid framför TV.

Kram

#8 - - pysseliten:

härligt att värma sig med ,härlig färg på den gröna mattan och kuddarna .

#9 - - Frida H:

Jag är också en filtknarkare och jag har en sån svart korg, vilken underbar lösning! Hoppas bara min kära son låter dem vara..



Vilken fin väggklocka, vart har du köpt den?



Kram

#10 - - jenny:

isa: Den kommer från ikea.