Måla möbler.

På vår lokala returmarknad har jag hittat 2 gamla barnsängar till E & O. Än dröjer det ett tag tills de kan sova i dom men jag tänkte att jag iallafall skulle ta och piffa till dom nu så är det klart och de kan börja användas när det är dags.

Tanken är att de ska målas i en högblank, färgglad nyans. Någon som har något tips/förslag på något färgmärke som har fina, färgglada färger?

#1 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Superfina sängar! Alcro har väl ett tips!



PUss!

#2 - - Jolin Skoglund:

Hej fining, röstade precis på din blogg. Älskar den bara! snälla kan du hjälpa mej inför mitt gymnasieval? Behöver verkligen hjälp, har panik! Ge mej din röst(klicka på länken) så kommer jag få hjälp!

#3 - - Frida H:

Vad är en returmarknad? I o m du inte skrev loppmarknad antar jag det är något annat..



De var jättefina!! Jag är avundsjuk!



Kram

#4 - - Alexandra:

Gud så fina sängar!!jag brukar alltid använda Beckers färger.Det har funkt bra när jaghar målat & de har hur mycket färgnyanser som helst!

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Jisses så fina sängar! Det e min dröm att ha en sån gammal säng om jag nån dag får barn.



Nåt speciellt färgmärke kan jag tyvärr inte rekomendera, jag köper nog olika varje gång jga köper färg :) Fast du kan säkert få vilken nyans du vill :)

#6 - - Agneta:

Jag älskar sånna här sängar! Visst är det sånna utdragbara? Skitsmart juh. Fast det är ju lite knepigt med madrassen förstås...