#1 - - Elin:

Nu ska här köpas sladdar och glödlampor. Kikade på en sådan lampa på EM förra helgen, och de kostade ca 1200:- för fyra lampor, om jag minns rätt. Det var i alla fall över 1000:-

#2 - - Anna:

Jag blev överlycklig när jag såg att Clas Ohlson tagit in stora glödlampor till bra pris :-) Det blir spännande att se ditt projekt med flera lampsladdar ;-) Kram Anna

#3 - - Linn:

Glödlampor känns ju lite 2009... =) Letar febrilt efter ett lågenergialternativ till mina "glob"-lampor hemma. Även om man kommer över några lagerförda glödlampor här och var så känns det som en nödlösning nu mera. Men det verkar svårt att få till snygga sådana med låga watt-tal.

#4 - - Anonym:

Håller med Linn...trist att det inte går att hitta snygga lågernergilampor!!

#5 - - linda:

Hej



Blev de någon lampa för dig?

Jag är jätte intresserad av att se ev bilder.



Trevlig helg//Linda

#6 - - jenny:

Hej Linda.



Det har tyvär inte blivit något köp än av dessa. Hittade rätt billigt när jag var på gekås senast så jag köpte dom till att börja med. Du får stå ut i ett par månader till innan bilder kommer. Sätter upp dom i vårt nya hus istället.