#1 - - Bodil:

Nu har jag varit inne och röstat på dig! Jag känner ju inte till de andra bloggarna (förutom Sandras blogg) men det spelar ingen roll. Du måste bara vara bäst! Tack för all inspiration! kram, kram.

#2 - - pysseliten:

Du fick min röst :) För du alltid har så mycket bra sidor som jag gilar Pyssel Lycka till nu :)

#3 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Å nej! Jag kollade inte vilka alla kandidaterna va när jag röstade på Inspirera Mera o nu kan jag inte rösta fler gånger. Kanske kan jag rösta på vår andra dator :)

#4 - - Maria:

Go' kväll! Har naturligtvis varit in och röstat! Du är verkligen värd uppmärksamhet och ett fint pris



/Maria

#5 - - af nord:

Nu har jag röstat på dig och håller alla tummarna på att du vinner! Det är du verkligen värd.

Kram

Helena

#6 - - Sis Liisa:

Tänkte just komma in och säga du var nominerad :)

Jag slängde en röst direkt!



Hoppas allt är bra! Du får krama 1 åringarna från moster Lisa :)

#7 - - Sara:

Grattis! Självklart ska jag gå in och rösta där!

#8 - - Maggan:

Nu har jag röstat på dig :) Det är du värd!

#9 - - Mamma iza:

Har varit och röstat på dig bruttan!!! Lycka till! Ser att vi snart blir "grannar" Va roligt!!

#10 - - Maria:

Har självklart röstat på dig! Du har ju, i mitt tycke, en av de bästa bloggarna jag läst. Är inne och läser varje dag, är tyvärr alldeles för dålig på att lämna kommentarer, tyvärr ;)

#11 - - nook Elin:

Såklart jag röstar på dig!