#1 - - emve:

Jättefint!

#2 - - Miss CutiePie:

Supersnyggt! Du råkar inte komma ihåg vem som tillverkar tapeten? :)

#3 - - Dessi - Home and desire:

Så fint! Älskar att se bilder från ditt hem! Det är så inspirerande!

#4 - - Sara:

Snyggt bordet blev! Jag såg något liknande tips för ett tag sen och har funderat på och göra något liknande. Kanske får bli till sommaren när man fyndat något kul på loppis :-) Kanske som sängbord...

#5 - - Anna:

Jag gillar både hyllplanen och bordsskivan! ;-) Kram Anna

#6 - - Jenny:

Det är jättegulligt det du gjort, speciellt bordet :-)

#7 - - Cornelia - Mitt Hem och Min Trädgård:

Jättefint! Jag såg en bild i en inredningstidning där man hade tapetserat både lådfronterna och toppen på en teakbyrå och kom på att precis så ska jag göra med min teakbyrå i arbetsrummet! Nu ska jag bara hitta en tapet som passar också, inte helt lätt :)

#8 - - Maria:

Vad fint! Gillar verkligen pappret på hyllorna, jag har en bricka med samma mönster som är en riktig favortit:)

#9 - - Liger - The Biggest Cat on the Planet:

STUNNING PICTURE !!!!