Kryddstarkt hos Ikea.

Ibland önskar jag att vi bodde lite närmare Stockholm. Mycket roligt händer där & de flesta inbjudningar & event jag får från olika företag äger rum där.
T.ex så visar Ikea upp sin tillfälliga designkollektion Kryddstarkt om några helger på södra teatern i Stockholm. Det hade varit kul att gå på. Men jag får nöja mig med att kika på kollektionen via nätet istället.
pressbilder ikea
Kollektionen Kryddstarkt är skapad under en äventyrlig designresa i Vietnam & Indien. Kollektionen består av roliga & lekfulla produkter som endast finns i en begränsad upplaga.
De kommer att börja säljas den 5 Maj på 8 utvalda varhus: Kungens Kurva i Stockholm, Barkarby i Stockholm, Uppsala, Västerås, Bäckebol i Göteborg, Kållered i Göteborg, Helsingbors och Malmö.

#1 - - designoform:

Jag sa exakt samma sak (om avståndet till Stockholm) till min pojkvän, när jag fick min inbjudan.