#1 - - Helen:

Jag gillar lådorna bäst på Mios men jag gillar inte alls benen, men de kanske går att ta av!?

#2 - - Dessi - Home and desire:

Jag tycker t o m att IKEA:s byrå är snyggare!

#3 - - af nord:

Jag tycker faktiskt att IKEAs variant är snäppet snyggare :)

Hälsningar från en 2000 kr "rikare" Helena :)

#4 - - Hanna:

Vilka fina. Tycker att Miobyrån är finare men man får ju tre från Ikea för samma pris.

#5 - - Nanna:

Jag får nog säga mio :) Gillade att den stod på ben och att den var rundad i hörnen...



Huset du visar i inlägget nedan var ju inte fy skam!!! Vill ha? Ja tack!

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Jag gillar faktiskt IKEAs variant mer.

#7 - - Ylva:

jag älskar verkligen ikeas alex:ar finns flera fina och jag har ett helt gäng av dem i mitt arbetsrum. Kanske kan klämma in den här höga också?!

#8 - - erika:

ja vad säjjer man som MIOarbetare;), JO att våran är helt klart den pengen;)!!