Mera pyssel.

Det blir en del pysselinlägg hos mig just nu. Tror att det beror mycket på att jag just nu inte pysslar alls trots att jag egentligen vill. Jag har så många roliga pyssel & projekt som jag skulle vilja göra men det blir aldrig av. Kanske blir det ändring när vi flyttat in i huset där vi har mer plats för dessa pysselprojekt. Tills dess får jag lägga upp allt på bloggen och spara till den dagen.
Här kommer iallafall en hel drös med snygga gör-det-själv projekt.
Ullbänk Beskrivning här
Fönsterdekoration beskrivning här.
Klädhängare beskrivning här.
Färgglad inramning beskrivning här.
Vägghyllor beskrivning här.
Foton Chris Warnes via homes.ninemsn
#1 - - signerat71:

#2 - - signerat71:

Jisses så många pyssel tips. Jag är glad om jag kan komma på ett tips att dela med mig;))

Önskar dig en härligt skön helg!

Kram Jenny

#3 - - isa:

Ja dem har mycket bra tips :)