Färgglad tygshopping.

Åkte en sväng till Åhlens tidigare idag & handlade lite tyg. De hade en massa olika tygstuvar för 30:- stuven. För mig blev det dessa färgglada bitar.
Tyget längst till höger ska bli ett överkast till Ester. Har alltid velat ha ett lapptäcksöverkast till barnen så detta kunde inte bli bättre.
Nu skulle jag bara ha haft ett liknande tyg till Oskar. Spanade efter tyget "rubrix" på Åhlens som jag vet att de haft förut men det fanns inte. Så nu tänkte jag höra med er läsare om ni har detta tyget på ca 1.5-2 m och vill sälja det till mig? Maila mig isåfall på [email protected].
foto lånat av materielltjej
#1 - - Petran på designinsight:

Jag har sett det tyget på mitt åhlens för inte så länge sedan, om jag hinner kan jag kolla efter det på söndag! vi har ju inte så långt mellan varann!

petra

#2 - - Elin:

Jättefina, jag gillar främst också det fina lapptäckestyget! Jag måste nog också besöka åhlens någon dag, de har verkligen fått mycket fint på inredningsavdelningen det senaste året! Kram Elin

#3 - - DAHLARNA - Viktoria:

Åh vilka fina tyger du har köpt! Det randigt blev Jag stor förtjust i. Har tyvärr inte det r