#1 - - JohannaK:

Oj, den är superfin!!!! Grattis till fyndet!! :)

#2 - - jenny * house of jenny:

Vilken snygging! Det gjorde du bra att ta med den hem!



Puss!

#3 - - guldmulten:

jättesnygg och charmig pinnsoffa!

#4 - - Sara:

Åh, vilken liten söt!

#5 - - Lina:

Hej Jenny!



Ville bara tala om att du är en av mina "favoriter" på min dator som dock strulat länge. När jag numera surfar på min Ipad har jag inte tittat in på din blogg på länge och nu när jag satt framför datorn och hittade in här igen hittade jag massvis av härlig inspiration!!! Ville bara förmedla det och på sätt och vis blir det nu en riktigt stor godispåse för mig att gotta mig i med massa inspirerande inlägg jag missat.



Tack!

#6 - - Jenny:

Vilken härlig möbel! Bra köp!

Kram Jenny

#7 - - Erica:

älskar pinnsoffor! denna var jättefin!

#8 - - pysseliten:

fin ;) och ljusstakar får man aldrig för många av .

#9 - - emve:

Vilken underbar soffa! Är på jakt efter en liknande själv.

#10 - - Anna:

Vilken fin soffa, en sådan vill jag också ha!

#11 - - Emma:

Riktigt bra köp, så snyggt:) Ha det bra, kram emma

#12 - - Marie:

Men ååååå va snygg!!! :)

#13 - - Hanna - Whiterainbow:

SNYGG! dessa pinnsoffor är så snygga, skulle vilja ha en själv.. men har ingenstans att ha den!

#14 - - Ylva:

men vad fin! letar just också efter något åt det hållet.

#15 - - Liza:

det var inget dåligt fynd - vill också ha!

Kraaaaaam!

Liza

#16 - - Anna:

Vad snygg den är! Den passar perfekt där under Stringen :-) Kram Anna

#17 - - Tanja:

Snygg! hur mycket fick du ge för den?

#18 - - Tanja:

Hej,
Har en lika dan soffa som jag tänkte sälja och undrar om du vet vad det är för märke på soffan. Min är stämplad med ett K på undersidan. Undrar också hur mycket du fick betala för din?

Mvh
Tanja