#1 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Så supervackert, det går verkligen inte att tro att det är papper.

#2 - - Proforma - Irene:

Så vackra...

Kram

#3 - - Maria - med bebis i magen ☆:

vad härlig den sista bilden är :)

#4 - - Rebecca:

coolt :)

#5 - - Jenny:

Oj vilka häftiga!

#6 - - Camilla:

Haha, coolt!

#7 - - Patricia Klinteberg:

fint! den sista bilden var ju helt underbar!

#8 - - Magasinprojektet:

åh vilka fina bilder!



/emmy

#9 - - vivienne westwood:

beautiful

#10 - - Cindy ▲:

Inspirerande blogg! :)



// http://cindyvuong.blogg.se

#11 - - Maria:

Vackert & inspirerande! :)

#12 - - Emmelie:

Underbart!



Kika gärna in på min fotoblogg, SagaPhotos! :)

#13 - - Nathalie - Bild&Fotoblogg:

riktigt fint! :D

guud va coolt om man kunde göra sont! :D

#14 - - Klara:

Åh, den sista bilden var ju jättesöt! Blommorna med, för den delen.

(:

#15 - - Anonym:

den sista bilden var riktigt läcker

#16 - - Lena:

Oh herregud, den sista bilder är så fin! Nu vet ajg vilken klänning jag ska ha på mitt bröllop... ;)

#17 - - Frida:

Häftigt! Det är sånt där som är roligt att kunna, men som man aldrig tar sig tiden att lära sig haha. :P

#18 - - Sanna:

fint!

#19 - - Andjela:

Så fin blogg och härliga bilder :D!

Kram

#20 - - Vickan - allt i rosa:

Wow..så häftigt! Undrar hur man gör det? Jag skulle gärna lägga tid på att lära mig:)

#21 - - seperti:

så coolt!

#22 - - Marina:

Väldigt fina! Endel är himla kreativa :)

#23 - - Leone:

Helt otroligt faktiskt. Gillar den sista lite extra.

#24 - - INGA - foto&stil:

kreativt!

#25 - - Junitjej:

Wow, vilka fina konstverk man kan göra av papper!!!

#26 - - Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me:

Så vackra blommor! :D

#27 - - Alexandra Kjellman:

Superfräckt!

#28 - - E l v i r a:

Den sista bilden var ju bara hur söt som helst!

Vart hittade du den? :)

#29 - - Nathalie:

Tjusiga! Min pojkvän gjorde en fin ros av ett A4 papper till mig i början när vi träffades. Har fortfarande kvar den efter tre år. Gillar den =)

#30 - - sara:

wow!

#31 - - Carro:

Så himla vackra!

#32 - - Ida:

Min favorit är helt klart den sista!

#33 - - Lotta:

Riktigt fin blogg du har :)

#34 - - leenaa :):

Ooh jävlar va häftigt :P dom kan man nog impa på många med :)

#35 - - Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

fint :D

#36 - - Daniella:

oh snygga! ;O

#37 - - Preloved.blogg.se:

Sista bilden är oerhört fin!

#38 - - M:

Åhh jag gillade verkligen den där blomman på bild nr 4. den måste jag prova o göra nån gång... när jag har gott om tid o tålamod dvs. =)

#39 - - M:

Hahaha sorry man ska inte följa länkarna o titta vidare för jag kommenterade ju som om det var till knucklesalad ^^



#40 - - Kuriosakabinett:

Men jösses så vissa är fingerfärdiga. Det bästa jag har lyckats med är en origami svan...

#41 - - Sandra:

Åh vad vackert ! De här helt omöjligt att tro att det är gjort av papper. Jag skulle vilja kunna göra sånna :)

#42 - - KarlAlex:

Jätte fin blogg och såklart mycket fina bilder du ;D

#43 - - Jossan:

så fina!

#44 - - Emma:

Vad fina! Inte visste jag att man kunde göra så fina blommor av papper, den första är verkligen helt underbar :)