#1 - - Karin Singman Beck:

Supersnyggt Jenny, Jag måste bara få fråga: hur gjorde du ? Vill ha en sån - fast i vitt. Jag älskar din blogg!

Kram Karin i Hbg

#2 - - Jenny:

Vad fint det blev! -har du kommit på detta själv? har inte sett detta innan men idén var väldigt kul och bra då alla kan göra sin egen!



Kram på dig!=)

#3 - - Anna:

Va fin och vilken fantasi du har! Hoppas att du inte tar illa upp om det dyker upp en likadan fast vit hemma hos mig?

#4 - - jenny:

Karin: Jag lägger ut en uppdatering med beskrivning inom kort.



Jenny: Tack! Japp, egen idé:-) Blev supernöjd av resulatet.



Anna: Tack Anna! Tar verkligen inte illa upp om du gör en likadan. Kör hårt!

#5 - - InneoUte-Malin:

Åh, så coolt! Riktigt bra idé. :)

#6 - - Rebecca - Minaguldkorn:

Smart. Praktiskt. Snyggt.



Flera flugor i ett svep ^^

#7 - - millandante:

WOW så snyggt!!! Och vilken superfin idé! Detta måste jag göra, gillar verkligen!:)



KRAM

#8 - - Emma:

Åh du är ju så duktig, hur du kommer på alla underbara idéer:) Supersnyggt! Ha det bra, kram emma

#9 - - Emma:

Var jag som skrev innan:)

#10 - - saravillfara:

Mycket läcker, vad påhittig och driftig du är!

Klarar sig väggen från sot från de allra närmaste ljusen?

Måste säga att hela din blogg är väldigt inspirerande, har suttit och surfat bakåt en bra bit, här finns massor med bra idéer och inspiration. Tack!

#11 - - Mormorsglamour:

Vilken kul idé!

Kram

Helena

#12 - - Helena:

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

#13 - - marielle mattsson:

Vilken ideé...

Jag satte igång direkt!

men har du bara borrat i första skiktet och satt i ljushållare!



Tack för alla dina goda ideér!



/ Marielle

#14 - - annica:

gud så läckert!

hur länge har du pysslat med detta?

#15 - - Rarerina:

Så kult!

#16 - - Annelie:

Så himla smart och snyggt !!

Det ska jag minnas nästa gång jag besöker IKEA.

Tack

#17 - - Madde:

Jättesnygg verkligen! Men här tänker jag lite på brandsäkerheten, går det ha ljusen så nära väggen..?

I vilket fall som helst så är det en riktig skönhet att titta på!

#18 - - jenny:

Sara & madde: Det går jättebra. Inget sot och ingen brandfara:-)