Recept Bake, Baking diy, Diys, Pyssel, baka, diy, pyssel diy

Diy/pyssel - Glass med godisgömma

Dessa gjorde jag till kidsen! Det blev väldigt uppskattat!

Glass med godisgömma! Men egentligen är det inte glass :) Busigt eller hur! :)

Här kommer en beskrivning samt bilder.

Du behöver:

Glasstrutar. 

Valfritt godis. Jag valde skittles

Muffins. Jag köpte färdiga.

Marshmallowfluff

Strössel

Glasstrutswrappers. Finns massor att ladda hem & skriva ut gratis. Jag hittade mina 

här

Klipp ut omslagspapperen & vira runt struten. Fäst med en tejpbit. 

Fyll struten med godis & ställ ner muffinsen i den.

Klä muffinsen med fluff & strö på strössel. Jag använde en sprits och spritsade ut fluffet.

Som ställning till strutarna vände jag muffinsformar i papp upp och ner och klippte ut ett hål.

Klart!

60% rabatt hos ellos! Klicka här.