Första arbetsveckan...


efter semestern avklarad och äntligen helg. Lyxade till det lite idag och flexade några timmar. Riktigt skönt att vara hemma så tidigt, känns nästan som att man fått en extra helgdag:-)

När jag kom hem så fick jag syn på en lite annorlunda inredningsdetalj i vardagsrummet :-)
Har sambon fått ett intresse för inredning  eller var han bara lite bekväm av sig kan man ju undra.
 Jag som känner honom vet ju svaret på det men låter det vara osagt ;-)


Bild:privat

♥Trevlig helg♥
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Haha killar ;) Jag kan nog gissa svaret för det är nog samma svar som det är på min sambo ibland. Ha en trevlig helg! Kram

#2 - - MO:

Jamen vilken tur att färgen passade bra in i alla fall....Ibland kan saker hamna lite överallt, ha en go helg, kram

#3 - - Mrs. b:

Men åh, skulle det hängas så färgkoordinerat hemma hos oss skulle jag inte klaga :-)

Trevlig helg!

#4 - - Malin:

fniss viss känsla har han nog ändå, den matchar ju inredningen. Kram o ha en trevlig helg!

#5 - - Anna:

Ha ha! Det var minst sagt en ny och rolig detalj :-)

Trevlig helg på dig också!



Kram Anna

#6 - - dahlarna:

Hihihi - vilken "kul" inredningsdetalj! Han kanske har startat en ny trend... ;-) Hoppas att helgen blir toppen! KRAMIS!

#7 - - jenny:

färgerna matchar fint iafl så nog måste det vara inredningsintresse =)

#8 - - Emma:

Så där ser det ut hos oss oxå:-) Man får väl vara glad att den iaf är upphängd!!

#9 - - Lisa:

Haha, nej min sambo slänger bara kläder på sin sida av sängen, men det är världens berg där i mellanåt. Smart och hänga kepsen där ju :D Du får köpa en fin hängare till den ler

Ha en trevlig helg!!

#10 - - Detsvartataket:

hahaha, ja han har fått in rätta känslan där :))'

Trevlig helg!

KRAM

#11 - - Mari:

Ja se karlar, lite annorlunda inredningssmak har en del minsann. Fast vem vet, nån ska ju vara först ut.

#12 - - Malin Inspiration & design:

HAHAHAHAAA; det där känner jag igen!! Kul bild.:)

#13 - - Martina:

Haha fast helt ok gjort av honom, min sambo är en riktig slarver så han lägger sina saker överallt! Roligt, jag har ett inlägg nu just om ljusstaken =)