Fint från blacknwhite

Blacknwhite.dk har mycket fina saker.
Jag gillar ju bokstäver så ett H är på väg hem till mig. Tyckte dom var snygg och hade ett rätt  bra pris också med tanke på att de är 30 cm höga.

Här kommer några andra godbitar.

2 x metallådor med prick


Wall pocket

Grytunderlägg

Matta Long Flower - black

Metallbokstav - svart

Medicinskåp

Metallådor 2-pack 180:-
Tidningsförvaring 240:-
Grytunderlägg 240:-
Matta 300:-
Metallbokstav 120:-
Medicinskåp 180:-

Bilder: blacknwhite
#1 - - Ulrika:

Åh, bokstäver, nu gör du ju mig fattigare ju, är ute efter ett E och ett N i modell större och du hittade som. Blir efter helgens tripp att shoppa ju;-)



Kram

#2 - - Linda P:

Du har helt rätt Jenny! Där finns så mkt fint. Jag hade nog valt bokstäverna och medicinskåpet.. nä, jag tar rubbet förresten ;) KRAM!

#3 - - Livet i byn:

Där finns mycket fint, bokstäverna är ju helt klart läckra.



~Livet i byn

#4 - - Lilla jag:

Ibland finns det lite för mycket fint för att plånboken ska kunna hänga med :)

#5 - - Sandra:

Vilket snyggt medicinskåp.. vill ha. Kram

#6 - - MO:

Åh så mycket snyggt, dit måste jag in o kolla...så himla dyrt var det inte heller...Annars tycker jag det är så trist om det är hutlösa priser så vi "vanliga dödliga" inte har råd att knappt titta på det....kram

#7 - - Fröken Fräken:

Medicinskåpet skulle kunna flytta hem till mig när som helst! Vad gulligt när det var sådär lite bulligt. JAg har hört att de även har fina bokstäver på Sally Ann i Sthlm, men jag har aldrig vägarna förbi just den butiken då den ligger lite avigt till...

#8 - - dahlarna:

Vad MYCKET FINT! Måste jag kolla vidare på!

Testa & gå in på www.femina.se & tryck in internetkod: 321rhan. Det var det jag använde mig av. Men det var några veckor sedan, så det är ju inte hundra att erbjudandet finns kvar. Erbjudandet gällde då 3 Femina för 59 kr + porto 19 kr. Alltså 78 kr för 3 magasin & ett Miss Dee halsband. Inte illa!! :-). Lycka till! KRAM!!

#9 - - Anna:

Vad mycket fint det verkar finnas och till bra priser också. Tack för tipset!



Kram Anna

#10 - - Malin:

Åhh där fanns många godbitar:) Kram

#11 - - Anna H:

Håller med dej Verkligen fina saker och priserna var helt OK! Tack för tipset!

(Kul att du hittat ni blogg.)

Ha en skön tisdagkväll!

#12 - - sofia:

tack tack! Ja, det ska bli skoj att komma igång med bloggandet igen, för nu börjar inrednings tankarna komma tillbaka också:) Ha det så bra! /Sofia

#13 - - Maria:

De har så mkt fint. Jag gillar Tolix möblerna! Synd bara att de är dyrare än knark ;)

Kram

#14 - - PiM:

He he He ibland kan man tyckas skapa lite gnabb för & få fjäsk efteråt - näe, skämt å sido - jag kom på i skrivande stund, JAG borde själv bättra mej - HUR ofta köper jag nåt till guben min??? INTE ofta, hm - det kanske oxå behövs :)



Så snygga saker du hittat på blacknwhite!!! Vill me ha bokstäver, vet inte riktigt vilka & var jag ska ha deem bara... Ha det Kram

#15 - - Johanna:

Vilka fina saker! Förstår att du föll för bokstäverna, de är superfina!

Kram!

#16 - - Mia:

Så mycket fina saker. Måste in och kika på den sidan genast! Tack för tipset!

Ha det så gott!

#17 - - Mari:

Så snygga saker så jag var tvungen att surfa in direkt. Hittade mycket "vill köpa" men har köpstopp tyvärr (tror jag iaf). Mattan var ju hur snygg som helst.

#18 - - Susihus:

Mycket fina saker du har hittat, vad sugen jag blir=)

#19 - - Elin:

Intressant blogg, hit kommer jag återvända! Gillar speciellt örngottsinlägget, jag ska sy några snart jag också så alla instruktioner är välkomna :)

#20 - - Frida:

Nu kommer bokstäverna, minsann :-) Kul!

#21 - - MissStorm:

Fina prylar och inte så tokiga priser heller... Lådorna o medicinskåpet är jag lite extra svag för.



Kram

(ps: Ja, husen var verkligen maffiga i centrala St Petersburg!)

#22 - - Malin Inspiration & design:

Fina stuffs! :) Kram

#23 - - Mirka:

Vilka najsiga grejer!

Fattade inte riktigt att det där svarta var ett grytunderlägg först.. en sån skulle jag kunna tänka mig!

#24 - - Anne, anness:

ja, de har mycket fint! grytunderlägget skulle passa fint till jul.

#25 - - pia-baramittlillahem.blogg.se:

Rackarns så mycket fint du visar!!!!!!!!!!

#26 - - Josiee:

coola:)

#27 - - Designtjejen:

Wooow vad läckra saker. jag måste titta in där!

Kram

#28 - - Heléne:

Snyggt tidningsställ precis de ja letat!!! Så blir nog en beställning.

#29 - - Hanna:

Oj så många fina saker....VILL HA!!!!

#30 - - Malin:

Bra tips!!! Tackar.

#31 - - Emelie:

Åhh, där har du ju bokstäverna jag letat efter länge! Ska genst kolla in. De ska jag ha! Tack!

#32 - - Lovisa:

Gillar om det du skrev! Trevligt att se lite sunda saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)