Kudde

Har fått en till utmärkelse av dahlarna.  En jättetrevlig tjej som har en jättebra blogg.  Tack så mycket!!!
Kul för mig också för då får jag skicka den vidare till ytterligare 7 favoriter:-)



Det här är reglerna för utmärkelsen:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Väljer att skicka den till rätt så nya bloggar som jag hittat och som jag tycker om:

radhusångest
rosahemmet
mammafärg
johanna.b
mirkajohanna
Mrs.b & co
ljuvligahem

Nu till något helt annat. För någon dag sen såg jag en så fin kudde inne hos ellas inspiration
Det var en nyhet från hemtex och jag föll pladask för den. Gick in dit igår och köpte mig en som har fått ta plats i soffan.




Bilder:privata

#1 - - Eva:

det var en riktigt snygg kudde, måste kanske själv kika in på Hemtex. Det var länge sedan sist

#2 - - Mariakoden:

...jag visste det! Nästa gång ska jag åxå gå på Ica!!!

;)

Trevlig helg!

Kram!!

#3 - - Mirka:

Tack tack! det här känns ju riktigt bra! Jag som aldrig fått några utmärkelser förut!



Vilken kanonsnygg kudde! Jag ska nog ta och smyga mig in på hemtex nån dag och kolla lite..

#4 - - lisa:

förstår att du köte den, supersnygg!

#5 - - Evelyn, i hemmet:

Vad kul :)

Har sett att du kommenterat en del den senaste tiden, men jag har inte ägnat mig åt datorn mer än att kika in på bloggen och mailen. Idag är jag ledig, så jag tar igen flera hundra blogginlägg jag missat på bloggkoll, samt svarar på de kommentarer jag inte svarat på ;)

Ska kika runt mera på din blogg senare. Nu ska jag köra sambon till en kräftskiva!

Ha en bra kväll!

Kram, kram!

#6 - - Anna H:

Tack så jättemycket för utmärkelsen! Det var nåt nytt för mej, vilket inte är så konstigt eftersom jag är så ny i detta bloggande!

Vilket extremt snyggt tyg du hittat! Det faller mej absolut i smaken.

Ska nog ta mej en titt på Hemtex. Vet du om det fanns metervara av det också?

Ha en skön helg!

Kram Annah

#7 - - Nettan:

Grattis till dina utmärkelser =0) !!

Snygg kudde du köpt dig, passa bra där i soffan .



Kram, Nettan

#8 - - Anonym:

Halloj, jag som jobbar på hemtex känner genast igen kudden - kul att du är nöjd med den...den är även poppis bland oss i personalen ;)ha en fortsatt bra lördag, kram

#9 - - Livet i byn:

Förstår varför du köpte kudden. Jättefina färger nu höst, ja annars också för den delen.



~Livet i byn

#10 - - Martina:

Åh vilken snygging! Den blev jag också sugen på, den ska jag allt kolla på. Jag har sett fina sängkläder som har kommit in som jag också vill ha. Men jag får väl vänta in den vanliga 50% rean på hemtex =)

#11 - - Sus i Hus:

Vilken toppenfin kudde. Får kanske ta sig en tur förbi och titta in i butiken. Det var ett tag sen. Ha en go helg. KRAM

#12 - - Anna:

Tack söta rara du för utmärkelsen! :-) Love your blog too!



Den där kudden var verkligen jättefin! Jag förstår att du blev sugen på att köpa den.



Kram Anna

#13 - - Mari:

Grattis du oxå till din utmärkelse!!



Sicken läcker kudde! Gillar Hemtex kuddar men varför kan man inte bara köpa fodralen, det retar mej lite. Har ju innekuddar så man kan gödsla med dem.

#14 - - Fia:

den var riktigt häftig - jag är för feg för sånt mönster - tycker det blir så fint hos alla andra men inte hos mig... :D kanske skulle testa-



ha en toppen lördag..



tjingeling

#15 - - Josefin:

vilken fin kudde :)

och grattis till utmärkelsen!

#16 - - Minigrisen:

Jisses! Och jag som var inne på Hemtex idag senast. Inte sjutton såg jag den - va snygg den var!!

#17 - - Malin:

Jag gillar tyget/kudden!!!

#18 - - Dessi:

så snygg den är! hemtex har fått in så mycket fint!

#19 - - Ellas Inspiration:

Grattis!!!



Men så snygg den blev! Har inte hunnit till Hemtex ännu men jag är "rädd" för att den kommer hem till oss också...



Kram Karin

#20 - - Johanna.B:

Åh tack så hemskt mycket, va glad jag blir!! Det är så kul när det man gör blir uppskattat!



Jag va också på Lagerhaus igår (i Växjö) och tittade. Hade gärna sett ekollonet i verkligheten, är riktigt sugen men det fanns inte, verkar inte som om nyheterna nått butik än. Bambi-kudden fanns inte heller.. Det är bara att vänta!



Kram och tack än en gång!

/Johanna

#21 - - Fröken Fräken:

Åh, jag faller också in i hyllningskören, den var supersnygg! Och inte lik Hemtex vanliga utbud, vilket är en postiv överraskning! Vad kostade den? Den skulle nog passa ypperligt här hemma i det gråa temat i vardagsrummet.

#22 - - a home far away:

Grattis till awarden och vilken härlig kudde, har Hemtex så mycket fint!



Hoppas at du har en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

#23 - - Malin Inspiration & design:

Grattis till utmärkelsen! Den är du värd! :) Jag älskar kudden du har köpt! Skulle gärna vara ägare till en lr två själv. :D Passar ju utmärkt till grått också. Hemtex har så mycket fint tycker jag.



Kram

#24 - - Mrs. b:

Tack så jättemycket för utmärkelsen - jag blev riktigt glad! :-D

Och grattis till din också!

#25 - - Linda:

Det blev jättefint, kudden är så snygg!



Hälsn. Linda

#26 - - dahlarna:

Din blogg är verkligen värd denna utmärkelse! Så bra!! KRAMISAR!!