#1 - - Sofie:

Det är ju detaljerna som gör inredningen, ingen ide att gå och reta upp sig på saker man kan ändra på. Snygg korg!

#2 - - Livet i byn:

Det är väl så en inredarare tänker, de små sakerna gör helheten.



~Livet i byn

#3 - - Helena på ROOM and SERVE:

Japp, lika bra att styra upp saker redan från början :)

#4 - - Jennie:

Vad skoj att du börjat blogga igen.

Har kikat igenom dina inlägg och gillar din mysiga hörna i köket. Massor av fina bilder.

Ha de gott och trevlig helg!

#5 - - Anna:

Vad bra det blev! Jag har faktiskt "härmat" dig och köpt en likadan korg. På Coop Forum här i Ö-vik förvarade de däremot korgarna i utebutiken som inte har något heltäckande tak, så det blir en ordentlig skrubbnign av den innan jag kan använda den.



Hoppas du har en bra helg! Kram Anna

#6 - - Malin:

Jag är likadan. Jag kan haka upp mig på små detaljer:) Fint blev det med svart tycker jag. Kram

#7 - - Emma:

Hallå1 Fint ni gjort det i köket med hyllorna, kanonbra=) Gummikorgen stod jag oxå å höll i men störde mej oxå lite på det oranga eftersom vi inte har det nånstans men jag var ju inte så smart som du var, kanonbra!=) Ha det bäst, kramar emmsan

#8 - - Malin Inspiration & design:

Hihi, känner igen det där. :)

#9 - - Kristina- Novemberbröllop:

Ja den blev genast mycket snyggare:) Kram

#10 - - Sandra:

Jag håller med, det blev mkt bättre med svarta sömmar. Kram

#11 - - Detsvartataket:

åhhh, har OBS sådnan? Jag har tidigare köpt på JYsk men dom tog slut när jag ville ha fler! Jag ska genast åka o kolla om mitt har kvar!!!!!

hejsvejs, håll tummarna att dom finns kvar!!



KRAM