tidningsförvaring

Jag har skaffat mig en egen version av den snygga magbagen. Inte riktigt som originalet men betydligt billigare.
Den går under benämningen "shoppingväska" men jag tyckte den passade bättre till att förvara mina tidningar:-)

80:- på strömsknallen.



bilder:privata

#1 - - Ellas Inspiration:

Det väldigt snyggt!!



Tack för "uppvaktningen" på min dag! Kom gärna och se hur jag spenderade den...



Kram Karin

#2 - - Annica:

Jättefin och perfekt att förvara tidningar i:)



Kram Annica

#3 - - sara:

Tack för din gulliga kommentar:)

#4 - - Malla:

Den va supersöt! Rolig och annorlunda tidningsförvaring!

#5 - - Livet i byn:

Självklart går det bra att du länkar :0)



Vilken fin shoppingbag du hittat, i den kan det nog gå ner lite snyggt som Du hittar på stan.



~Livet i byn

#6 - - Designtjejen:

Vad snygg!!!

Kramis

#7 - - Johanna:

Smart ide, blev jättsnyggt!



Hoppas helgen varit bra, Kram!

#8 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Den var jättesnygg!

#9 - - Sandra:

Vad smart tänkt! Kram Sandra

#10 - - Malin Inspiration & design:

Så fiiin!

#11 - - Jenny:

Först, gud vad kul att du är tillbaka! Och sen, vilken smart idé att använda väskan till tidningskorg. Snyggt och praktiskt! En idé jag tar till mig! Kram på dig

#12 - - Lilla jag:

Snygg! Bra förvaring för tidningar som annars lätt ligger och skräpar lite här och var :)

#13 - - Åsas formaliteter:

Verkligen snygg väska! Skulle också kunna tänka mig en sån... =)

#14 - - Linda P:

Hihi, fiifigt tänkt!

#15 - - Emelie:

Jättesnyggt!

#16 - - Fröken Fräken:

Jag är ju inne i värsta korgperioden just nu, den där var fin! Gummikorgen på Obs har jag också sett, och samma du, stört mig på orangea sömmar. Har funderat om det skulle gå att måla över med tusch, och nu vet jag! Bra att få det testat!

#17 - - Lisa:

Praktiskt och snyggt! Så bra det blev när du målade om gummikorgen! Mkt snyggare även om orange kan bli en het höst färg.. :D KRAM

#18 - - Sofie:

Vad smart (och snyggt) att använda den som tidningsställ! Kram, Sofie

#19 - - Mrs. b:

Vilken enkel och fin tidningsförvaring! Den känns harmonisk på nåt sätt. (Oj, det lät som nåt som Ernst kunde ha sagt... :-)

#20 - - Detsvartataket:

Jättefint ju!! när jag tänker efter så har jag en turkos och en svart!!! mmmm..kanske så härma jag dig :)



KRAAM

#21 - - Anne, anness:

Hej! Vilket snyggt tidningställ!

#22 - - Pysselprinsessan:

Snyggt! Passar ju perfekt som tidningställ! Å vilket fynd du gjorde med gummikorgen. Inte illa! Å det blev snyggare med svarta sömmar! ;D

Kramar

#23 - - MO:

Snyggt, vet inte hur mycket förvaring man behöver till alla inredningstidningar, men mycket är det...kan inte slänga några, kramar

#24 - - Emma:

Vilken bra idé, passar ju kanonbra till tidningar och riktigt snyggt me!!!=) Ha det bra, kram emmsan

#25 - - Jill:

Hej! Vad roligt att du är tillbaka!



Den väskan passade ju perfekt till tidningar. Snyggt!



Den lille trollsländan har kropp i trä och vingar av zink. Tycker den är supersöt...men antar att min mor kanske blir lite missnöjd om det försvinner hem till mig...



Ha det fint!