God fortsättning...

på er:-)  Här har vi haft en jättebra & mysig jul med mycket god mat, trevligt sällskap, fina klappar och alldeles för mycket godis;-)

Lagom till rean igår åkte både jag och sambon på influensan. Sitter här och snorar & hostar & med ett dunkade huvud:-(
Typiskt när man har lite ledigt. Hade ju tänkt åka till stan och se om man kunde göra några fynd på mellandagsrean men det var ju bara att skippa.
Får kika runt på webbshoparna istället & deras rea:-)



Bilder:privata
#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Nä, typiskt med flunsan nu. Krya på dig!!

#2 - - Bokmalen:

Stackars er! Ja, här börjar vi så smått bli bättre. Jag har ju till och med hunnit ner å kollat till rean men blir galen på alla andra som är där så det får bli till att följa ditt exempel att kolla in nätshopparna istället. Krya på er! Kramen

#3 - - Isabels värld:

Stackare! Krya på er! kram Pernilla

#4 - - Alina:

Ha en trevlig kväll! :)

#5 - - fru Sätterlund:

Tack och lov för webshopar ;) Krya på dej vännen... Jag har också ätit alldeles för mycket godis :)

Kram Therese

#6 - - Annah:

Krya på er!

Kram annah

#7 - - Proforma:

Är det inte typiskt... tur att ni i alla fall klarade er innan julen... att bli sjuka!



Godis... nämn inte ordet! Alldeles för mycket...



God fortsättning och krya på er!

#8 - - Mari:

Nja, den där rean vet jag inte om jag ger så mycket för fast jag fyndade faktiskt lite kläder på MQ annars är det mest julsaker de rean än så länge. Fast visst finns det en och annan gobit.



Krya på Er nu och ta´t lugnt!!



Kram!

#9 - - Anonym:

Åh, tråkigt för er:-( Men hoppas du hittar nått fint på nätet, och tipsa gärna;-)



Krya på er och kram

#10 - - Linda P:

Ååå ni också. Själv sitter jag med halsont :( Vi får krya på oss!!!

#11 - - Malin:

Nej vad trist att ni fått influensan. Hoppas Ni krya på er snabbt.



Ja men under jul måste man väl få unna sig en massa godis, utan dåligt samvete.

#12 - - Mrs. b:

Här är det också förkylningstider.

Och mycket godis.

Det där Babell-fatet i miniformat köpte jag till min syster i julklapp - hon blev glad :-)

#13 - - Tjohalias blogg om inredning:

Åh vad tråkigt, jag hoppas att ni kryar på er!

Kram Sandra

#14 - - tina:

Hoppas ni kryar på er snabbt,inte kul att åka på influensan!Ser så gott ut med godiset på babellfatet!=)



Ha det fint å kram på dej....glömde ju...god fortsättning också!



tina=)

#15 - - Martina:

Usch trist att vara dålig när man är ledig! Mmm de där chokladet är ju så gott! Krya på dig

#16 - - Malla:

Nä men vad tråkigt att du blivit sjuk. Hoppas du kryar på dig snart!!!!



Mellandagsrean är nåt jag tror många väntat på i år.

Alla har liksom hållt lite extra hårt i slantarna sen börskrisen men nu, ja nu vill alla fynda. =)

Jag jobbar i klädbutik så jag har minsann sett hur många "galningar" som vill fynda.

Folk blir som tokiga. bara sliter och drar..

Själv har jag varit i två butiker för att se om de startat med rean men icke..lite julpynt verkar vara på 50% det är allt. Jag ska hålla mina ögon öppna på nätet också, där kan man göra riktiga klipp=)

Väldans bra om man är lite sjuk..=)



KRyapådigkramar!!!!

#17 - - Liza:

Skickar STORA-KRYA-PÅ-ER-KRAMEN!!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

Liza