#1 - - Lilla jag:

Söta saker, och intressant namn. Ska kika in!

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

De var jättesöta!

Jag har en utmaning till dig: http://inredning.webblogg.se/2008/december/8-utmaning-4.html

Hoppas att du får en mysig fredag! Kram

#3 - - Mari:

Jättemysigan men har ju ingen att köpa dem till, tror inte min 24-åring och 21-åring vill ha tyvärr.

Och inga barnbarn i sikte heller....



Kram!

#4 - - Johanna.B:

Gud så söta! Och inte dyra var de ju heller..



Kram

/Johanna

#5 - - Proforma:

Längesedan mina barn var så små så för mig blir det inget "klicka hem". Men söta är dom!



Du har en utmärkelse att hämta hos mig! Ha en bra dag!

Kramar

#6 - - Lena:

Goa mysdjur och leksaker :)



ha en fin helg!

#7 - - Susihus:

Oj så söta! Må gott och go helg. KRAM

#8 - - Lisa:

Vilka små färgklickar, gillar elefanterna, har en rosa .)