Jul i hallen

Tack för alla krya på dig hälsningar. Känner mig bättre & jag hoppas att det går åt rätt håll nu:-)

Cultarrangemanget i hallen har fått sig en lite juligare utstyrsel i form av mossa & julgransbollar. Även en liten julhälsning möter alla våra gäster i hallen.
Önskar bara att man kunde skriva lite snyggare:-)


Bilder:Privata
#1 - - Nina:

grymt snyggt!

#2 - - dahlarna:

Läckert!

Vad skönt att du börjar må bättre! Då kommer du säkert att vara på topp på julafton! GOD JUL!!! KRAMISAR!!!

#3 - - Proforma:

Så snygg header du har gjort! Och din kudde är jättefin och väggen i hallen.

Skönt att du är på bättringsvägen. Det är så många som är sjuka nu, får bara hoppas att man klarar sig till jul!

#4 - - Mari:

Håller med Proforma att headern är snygg, hade beställt en sån av en men han verkar ha försvunnit från bloggvärlden nu.



Snyggt du har det i hallen!!

Gott att du är piggare!!



Kram!

#5 - - fru Sätterlund:

håller med - jättefin header! Vad härligt juligt det blev i hallen. Alldeles lagom :) Skönt att höra att du är på bättringsvägen :)

kram Therese

#6 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Skönt att du mår bättre! Va fint du har pyntat det hemma hos er! Och så snygg den nya designen på bloggen är! Ha en mysig helg! Kram

#7 - - Number nine on Melon Lane:

Fint och trevligt bemötande i din hall.

#8 - - emma:

Åh vad fint!

#9 - - Nettan:

Vad fint du CULT´at, ser riktigt julig & fint ut =0)



Kram Nettan

#10 - - Jennie:

Jättesnyggt! Har du satt de svarta plattorna bakom själv, eller köpte du dem så? För jag har varit och kollat på vaserna men då såg jag inga plattor. /Jennie

#11 - - Bokmalen:

Tjusigt värre!! Vad skönt att du känner dig bättre... Kram å trevlig helg!

#12 - - Emma:

Riktigt snyggt, me like=) Ha en skön helg, kramar emmsan

#13 - - syrran mia:

Hej! shit vad fint du gjort hemma! och själva bloggen har fått nytt fint utseende...varje gång jag är in här så tänker jag alltid hur sjukt duktig du är på inredning:-) Varför fick inte jag dem generna? :-) kram

#14 - - ida "iza":

Lika fint som vanligt. Skulle bara medela att jag ska ge de här med att blogga en chans. Många Jul kramar från oss!!! Iza

#15 - - Cin:

Önskar dig en God Jul!

Kram Cin.

#16 - - Emma:

Jag googlade efter hur man syr egna kuddfodral och hittade ditt inlägg från augusti. Det lät nästan skamligt lätt! Jag ska se till att låna mammas symaskin och prova så snart jag får tid. Vilka fantastiska bilder du har på din blogg. Jag blir helt galen all inredningsinspiration jag får från dem =P

#17 - - Syrran Lisa:

haha...håller med Mia...dom generna har man inte sätt till :P

Inte länge kvar nu tills jag kommer hem! Ska bli kul att träffa dig oxå!! Ses på julafton :D KRAM

#18 - - Kristina:

Vad fint med cultarangemanget och din nya header:)

Kram Kristina

#19 - - Monkan:

Åh, här är de ju igen, mina favoriter :-) Jag är fortfarande lika imponerad av hur coolt du arrangerat. Fint med julpynt i vaserna, jag ska nog sticka ner några grankvistar i mina.



Jag ser att du stängt för jullov :-) men kanske du läser ändå, så jag lägger in ett God Jul ifall att, annars får det bli ett försenat, om du kikar på det här efter jul.