Jul i vardagsrummet

Fredag & min lediga dag. Har fått ont i halsen och känner mig lite smårisig så det passar extra bra att vara ledig. Får ta helgen & kurera mig på.

Tänkte visa hur vi har det med julen i vardagsrummet. Vill inte ha så mycket pynt så det är inte så värst juligt men för mig är det alldeles lagomt:-)














Bilder:privata

Final i idol ikväll.
Vem hejar du på?
Själv så hoppas jag att Kevin vinner.
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fint ni har det! Lagom juligt tycker jag! Jättemysigt! Ha en härlig helg och se till att krya på dig! Kram

#2 - - dahlarna:

Åhh vad fint ni har det hemma!!! Så snyggt & hemtrevligt!

Idolfinalen - svårt fall. Kevin är ju redan en färdig artist. Alice är ju den som har utvecklats mest! Dessutom är Alice från Gävletrakten som min man är - så det väger också lite tungt... Ska man rösta på "bästhet" vinner ju såklart Kevin. Men ska rösta på utveckling vinner solklart Alice. Jag är kluven... ;-) Må bäste man eller kvinnna!



KRAMAR!!!

#3 - - Josefin:

vad mysigt ni har det, lagom juligt :)

jag hoppas också att kevin vinner, hehe!



kram josefin

#4 - - Martina:

Fint! Idol e jag inte så insatt i men jag hoppas på Kevin... Krya på dig!:) Kram!

#5 - - Anna:

Ni har så fint i ert vardagsrum! Jag skulle kunna flytta in där på direkten! Alldeles lagom mycket pynt och så snyggt!



Jag hejar också på Kevin. Ha en mysig kväll!

Kram Anna

#6 - - Malin Inspiration & design:

Såå fint o mysigt Jenny! :) Gillar dina nya bokstavstavlor med.:)



Jag hejjar också på Kevin. Kram & trevlig kväll!!

#7 - - kickan:

åh.. vart kommer mini huset ifrån?

CRAVINGS!!!!

#8 - - Malin:

Jag hejar oxå på KEVIN!



Gillar ditt julprydda vardagsrum, alldeles lagomt!



Ha en lugn kryapådig advent!

#9 - - Anna - Starwoman:

Supersnyggt!!!

#10 - - Johanna:

Läser din blogg för det mesta, här får man härlig insipiration av alla bilder. Måste få fråga vart eran soffa+fotölj kommer ifrån, är det Monza från Mio? Är iaf rusktigt lik den!

Kramar Johanna!

#11 - - Fröken Fräken:

Jättefina arrangemang, särskilt gillar jag ju bokstavtavlorna och fönstrena! Man behöver inte alls klämma in tomtar och halmbockar överallt för att det ska bli julstämning, tycker jag.

#12 - - Emma:

Jättemysigt och fint=) Ha en skön helg, kramar emmsan

#13 - - Fia:

Mysigt ni har det hemma - riktigt lagom med julmys... Hoppas du har en toppenhelg ;D



jag röstade på Alice bara för att alla trodde på Kevin... :D



kram kram

#14 - - åsa:

hej! undrar vart du har köpt den vita kudden som ligger i soffan? riktigt fin! mvh åsa

#15 - - Anna:

Hej!

Vad fint du har det hemma! Rena drömmen!

Jag undrar var du har köpt renen som står på golvet?



Mvh

#16 - - Kikan:

Åh vad fint ni har det!! Stilrent och jättensyggt! Kram Kikan

#17 - - Mari:

Så snyggt ni har det!! Var inne på Styleroom igår för en gångs skull och såg ditt hem. Hade mitt där en gång men hatade betygsystemet de hade men såg att det var bort nu, inte en dag försent!!



Kram!

#18 - - Ida:

Vad snyggt! Jag gillar dina tavlor! Hejade på Kevin förresten =)

#19 - - Cin:

Verkligen härliga bilder på ett lagom juligt vardagsrum. Gillade verkligen stjärnorna i fönsterna.

Ha en skön adventssöndag.

Kram Cin.

#20 - - jenny:

Kickan: Det lilla zinkhuset kommer från walter & co och finns att köpa hos www.elsashem.se



johanna:Tack!! Du har alldeles rätt att det är monza från mio:-)



åsa: Kudden kommer från ceannis & är köpt på www.formodesign.com



anna: renen är köpt på inspiration

#21 - - Martina:

Ni har det superfint, gillar verkligen soffan och fint med kuddarna! Jag tyckte absolut att Kevin skulle vinna, dock missade jag finalen och reprisen!

#22 - - Linnéa / ELW:

Var kommer din underbara soffa ifrån?

#23 - - Marita:

Så fint ni har det!

O äntligen e du tillbaks;) kollar din blogg ofta;)

/Marita

#24 - - annelie:

Åh vad dina tavlor är snygga!!!!

Har du gjort de själv?



Kram på dig och Gott slut o Gott nytt år.