#1 - - Malin S:

Wow, perfekt till vår övervåning där Blomma aquaturkos sitter som fondvägg vid öppna spisen. Tack fär tipset !

#2 - - Josefin:

oh, vad fin! sån skulle man ha :) den vita var riktigt fin

#3 - - Heléne:

Snygga! I kommande huset ska tapeter me mönstret blomma upp!

#4 - - fru Sätterlund:

Jättefina mattor :) Men lite för dyra för min plånbok med.

Kram Therese

#5 - - Pysselprinsessan:

Se fin! Jag önskar mig oxå en större plånbok! :)

Kramar

#6 - - Mirka:

Ja större plånbok var det ja.... de var ruskigt snygga.

#7 - - Proforma:

Den vita var riktigt snygg! Måste kolla vilken storlek, den skulle vara snygg i mitt sovrum.

#8 - - Fröken Fräken:

Jag gillar verkligen det mönstret också! Hittade värsta kopian på det på panelgardiner på Bolagret i somras. Kapade åt mig dem direkt!!

#9 - - Malin:

Åhh dessa var kanonsnygga!



Dock lite för dyra för mig just nu...

#10 - - dahlarna:

Vad så läcker den mattan var!!!! Rikitgt snygg - mn tyvärr lite för dyr för min plånbok... Men drömma kan man ju göra.... KRAMISAR!

#11 - - Anna:

Det där skulle du inte ha berättat för mig ;-) Ååå, vad jag vill ha den mattan nu!



Kram Anna

#12 - - Johanna.B:

Woho! Ja LITE mer pengar i plånboken hade inte skadat. Särskilt inte såhär inpå julen. Fin tomte du hittat också!



Kram

/Johanna