#1 - - fru Sätterlund:

Vad juligt det blev :) Har ju också köpt en likadan skål som du... Tyckte ju att din var så fin så när Perlan hade rea så slog jag till :)

Kram

#2 - - Emma:

Juligt och fint, me like=) Ha det bra, kram emmsan

#3 - - Josefin:

vad roligt att blanda äpplen och glansiga julgranskulor :)

#4 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Så fint det blev! Juligt och fint! Kram

#5 - - Iris:

Det blev juligt och fint! Riktiga juläpplen nu ju :)

#6 - - jo:

Vad fint det blev! :)

#7 - - Lilla jag:

Jag har en likadan, fick den i present av min snälla syster. Helt klart den snyggaste fruktskålen jag haft!

#8 - - Mari:

Blev ju perfekt med kulor i för frukten brukar det ju vara en strykande åtgång på så nu är ju skålen aldrig tom längre, smart och snyggt!!



Kram!

#9 - - Lissen:

Vilken fin skål! Passar både för frukt och pynt!

Ha en riktigt skön helg!