Tomte

Det blir många juliga inlägg just nu men det hör väll årstiden till:-)
Den här tomten hittade jag på buketten i förra veckan. Billig var den också, 40:-




Bilder:privata

#1 - - Kikan:

Vilken fin tomte! Och billig var han oxå! Jättefin! Kram Kikan

#2 - - fru Sätterlund:

En precis likadan tomte köpte jag förra året. Eller snarare två stycken - tycker de är superfina. :) Mina God Jul bokstäver ser rätt ok ut men de håller nog inte någon jättehög kvalitet. Det blir lätt avskav i färgen tyvärr.



Kram Therese

#3 - - LIW:

haha vilken cooling, såg en liknande i en annan blogg också :)

#4 - - Isabelle:

Riktigt fin tomte!

Sv: Ja, testa de :) De var riktigt lätta att göra och goda blev de också.



Jaha, kanske är därför jag inte känner igen bordet då :)

Kram Isabelle

#5 - - Emma:

Hihi, den var ju riktigt söt och SNYGG!!!;) Ha det bra, kramar emmsan

#6 - - Bokmalen:

Vicken fin tomte!! Jag fick en idag men ska nog gå förbi Buketten å kolla om dom finns här oxå!! Lägger ut utmaningen ikväll... Kramen

#7 - - Designtjejen:

Åh, vad kul att du visar den!! Jag såg en sådan i helgen på en julmässa!!! Kom på att en sådan skulle man kanske kunna göra själv... kanske.. tihi

Hoppas att allt är bra!

Kramis

#8 - - lena:

Jättegullig och billig!!

Ha det fint, kram lena.

#9 - - Malin:

Jag gillar också tomtar!!!

#10 - - Liza:

Så jättegullig tomte. Priset var ju helt ok också! Såg i ett tidigare inlägg att Mairo Blomma finns som matta.. säger bara.. SNÄLLA TOMTEN.. Liza vill ha!

KRAAAAAAAM!

Liza

#11 - - T H E R R E fotoblogg:

Så söt tomte!

#12 - - Jill:

Så fin! Tycker om sådana tomtar...som inte är så överdrivet juliga... Är det en betongkropp?



Ha det fint!

#13 - - Tina på Peppar och Vanilj:

En tomte helt i min smak! Jag gillar inte illröda disneyvarianter, de ska hellre vara lite gråa eller mörkt röda och lite mer åt hustomte/vätt hållet...



Vilket bra pris det var dessutom!



K R A M // T I N A

#14 - - Malla:

hihii, vilken goding du hittat!

Gillar tomtar som inte ser så traditionella ut. Den där var helt i min smak!!



Kram

#15 - - Mari:

Såna tomtar gillar jag och priset tack man ju för.

Ska på Tomtejakt i morgon vill oxå ha en mystomte.

Vet vad jag vill ha men att hitta en sån är baske mej inte lätt!!



Ha en bra kväll!!/Mari

#16 - - Helena-hem ljuva hem:

Vilken söting! Och vilket superpris också!

#17 - - Helena-hem ljuva hem:

Vilken söting! Och vilket superpris också!

#18 - - NUmber nine on Melon Lane:

Jättefin!