Utmanad

Jag har blivit utmanad av johanna & lisa

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Desperate housewives
2. Design: Simon & Thomas
3. Criminal minds
4. Roomservice
5. Äntligen Hemma
6. Nytt läge
7. Idol
8. The Hills

8 saker jag gjorde igår
1. Gick på stan
2. Hämtade ut mina nya glasögon
3. Spelade Wii
4. Pysslade
5. Städade
6. Drack glögg
7. Längtade till syrrorna (utomlands båda 2)
8.Såg film

8 saker jag ser fram emot
1. Julafton
2. Julledigt
3. Nytt år
4. Julmaten
5. Februari
6. Att syrrorna ska komma hem.
7. Resa
8.Sommaren

8 favoritrestauranger (jag gör som johanna & lisa och skriver maträtter)
1. Fiskburgare
2. Tacos
3. Pizza
4. Mammas mat!
5. Mormors köttbullar
6. Orientalisk köttfärsrätt
7. Fiskgratäng

8 saker på min önskelista
1. Parfym dolce gabbana light blue
2. Presentkort på inspiration
3. Ansiktsbehandling
4. Ett stort vitt babelfat
5. Kamera
6. Kivilyktor genomskinliga
7. Svarta wavehängare
8. Presentkort åhlens

8 personer jag utmanar

Ulli

Bokmalen

Dezzy

Medaljongen

tinaminastina

Carlssonkarlsson

Dinki

Syrran

#1 - - Bokmalen:

Vad kul!! Jag antar utmaningen men kanske inte idag.. Kram å hoppas du har en trevlig 2:a advent! Kramen

#2 - - Lisa:

haha...jaa precis :P men nån gång ska vi lyckas se den :)

Men gud va bra nu fick jag ju se lite av din önskelista oxå! Har hittat en massa snygga coola grejer här på malta som jag vet du skulle gilla!

jag antar utmaningen :) kram

#3 - - Mari:

Har oxå fått den utmaningen men får vänta med att skriva den för jag ha ju fått en nerv i kläm i skuldebladet så här är det många micropauser och Voltaren som gäller för att göra lite kommenterar för att inte tala om inlägg. Sitter bara småstunder och det är frusterande.



Kram!!

#4 - - MO:

Jag ser att du o jag skulle minsann kunna sitta o kolla på tv ihop, har samma favvoprogram, förutom Hills som jag aldrig sett...



Har fått utmaningen av två andra, men varit lite slö o inte tagit tag i den....hoppas det är ok om jag hoppar över den, men tackar så mycket för att du tänkte på mig...



Kommer syrrorna hem innan jul då? Bra önskelista, har inte skrivit någon än, kramar

#5 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vad roligt att läsa om dig!

Kram Sandra

#6 - - Anonym:

Åhh den utmaninge har jag fått av fler:P Måste ta tag i den i veckan...hehe. Kram

#7 - - Malin:

Det var jag som skrev ovan:P

#8 - - dahlarna:

Vad kul att läsa din 8-utmaning! Hoppas att du har haft en mysig andra advent! KRAMISAR!

#9 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va roligt att du antog utmaningen! Kul att få veta mer om dig! Kram kram

#10 - - Emma:

Den där Light Blue går inte av för hackor! Den har jag haft i några år;-)